خبرگزاری کار ایران

تاکید کفاشیان روی استعدادیابی در فوتبال پایه

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۵۸۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید به بحث استعدادیابی و فوتبال پایه توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که این امر باعث رشد و توسعه فوتبال کشور می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌فوتبال، علی کفاشیان گفت: از مسئولان برگزار کننده فستیوال فوتبال‌پایه پسران زیر 12 قدردانی و تشکر می‌کنم. حدود 7 سال است که برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای برگزاری این فستیوال مطرح می‌شود و اکنون به مدت 3 سال است به طور متوالی شاهد برگزاری فستیوال در رده‌های پایه هستیم. ضمن اینکه بازیکنان مستعدی که در این فستیوال از سوی سر استعدادیاب‌ها انتخاب می‌شوند، به تیم‌های ملی راه یافته و در نهایت شاهد حضورشان در تیم های ملی و  در سطوح جوانان و نوجوانان هستیم.

وی افزود: معتقدم باشگاه‌ها باید در زمینه آکادمی‌ها، بودجه خاصی را در نظر بگیرند و با فعال شدن در این زمینه فوتبال پایه خود را به طور جدی راه اندازی کنند و در این قسمت نیز فعالیت مستمری داشته باشند. رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید درباره بحث استعدادیابی و فعالیت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته، تبلیغ ویژه ای داشته باشیم.

در کنار برنامه‌های تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، باید برنامه استعدادیابی و روند برگزاری فستیوال ها را مطرح کنیم، ضمن اینکه بازتاب و برنامه های صورت گرفته در این خصوص را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم تا متوجه شوند زمانی که اول آسیا می شویم بر چه اساس و دلیلی است. آثار استعدادیابی را باید به معرض نمایش بگذاریم و نشان دهیم که این امر تا چه حدی به فوتبال کشور کمک می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز