خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم هنوز با مرگ هادی کنار نیامدند؛

برانکو: این سخت ترین بازی فصل پرسپولیس است/ به دایی حق می دهم ناراحت باشد

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه سخت ترین مسابقه فصل را پیش رو داریم، گفت: مقابل صبا قوتبال هجومی را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایووانکوویچ که در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر صبای قم سخن می گفت، ضمن بیان این مطلبافزود:به طور یقین دیدار پرسپولیس برابر صبای قم دیدار جذاب و خوبی خواهد شد.

وی ادامه داد: علی دایی هدایت تیم صبا را برعهده دارد و او خودش مهاجم بوده و به طور حتم تیمی که او در آن مربیگری کند هجومی بازی خواهد کرد از این رو پیش بینی می کنم دیدار تیم های پرسپولیس و صبا بسیار دیدنی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از نیمکت تیمش گفت: درست است که ما دراین دیدار نمی توانیم به طور کامل از ملی پوشان خود استفاده کنیم اما خوشبختانه نقطه قوت ما نیمکت قوی تیم است و با بکارگیری بازیکنان نیمکت نشین چندان احساس سختی در بازی نخواهیم داشت.

برانکو درپاسخ به این سئوال که تمرینات تیم پرسپولیس در هفته های گذشته تحت تاثیر درگذشت هادی نوروزی بوده چه طور بازیکنان را برای دیدار برابر صبا آماده کردید، اظهار داشت:کتمان نمی کنم بازی سختی برابر صبا داریم اما قبل از هرچیز باید بگویم سعی کردیم دراین مدت بیشتر از هر چیز دیگر برروی مباحث فنی بازیکنان تمرکز داشته باشیم که موفق نیز بودیم.

وی اضافه کرد: البته بازیکنانم هنوز با مسئله درگذشت هادی به خوبی کار نیامده اند و شاید بازی احساسی درانتظار ما باشد با این همه مطمئن هستم بازیکنانم موفق خواهند شد خود را کنترل کنند و این انگیزه طبیعی است چرا که با ارائه بازی خوب و کسب نتیجه می توانند همه ما را خوشحال کنند و این حداقل چیزی است که به هواداران، مرحوم هادی نوروزی و بقیه باشگاه خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به سئوال دیگری در مورد بازگشت محمد نوری نیز گفت: نوری بازیکن خوبی است که تمامی تیم ها دوست دارند از توانایی های او استفاده کنند اما در حال حاضر او عضو یک تیم قطری است و طرح این موضوع مناسب نیست او باید به فکر تیم خودش باشد البته اگر از آن تیم جدا شد شاید دراین مورد بتوانیم اظهار نظر کنیم.

برانکو همچنین درباره جدایی مارکو ماریچ در نیم فصل رقابت های لیگ برتراظهارداشت:خوب شد من خبردار شدم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه بعد از هادی چه بازیکنی کاپیتان تیم پرسپولیس است ، گفت: ما ابتدای فصل سه کاپیتان مشخص کردیم هادی نوروزی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر که این عنوان به آن ها تعلق خواهد گرفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلات لیگ برتر و آسیبی که به تیم ها وارد می کند، تصریح کرد: باشگاه به بازیکنان و کادر فنی خود پول می دهند که برایشان کار کنند پیش از این نیز یک بار دیگر درباره تعطیلات لیگ برتر گفت و گو کرده بودم تعطیلات لیگ ایران بسیار زیاد است و نزدیک به 5 ماه تعطیلی داریم و این به لیگ لطمه می زند هر چند که اولویت با تیم ملی است.

وی درباره گلایه علی دایی مبنی بر به تعویق انداختن دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم نیز عنوان کرد: به دایی حق می دهم که برای تیمش برنامه ریزی کرده است اما باید بدانیم طبق قوانین فیفا پس از بازی های رسمی ملی سه روز به بازیکنان و باشگاه هایی که بازیکن درتیم ملی دارند فرصت ریکاوری داده می شود البته نمی دانم چرا فقط از ما انتقاد می کنند تیم های استقلال،تراکتورسازی و سپاهان نیز روز جمعه بازی دارند چرا بازی های آن ها را روز پنجشنبه برگزار نکردند.

تیم پرسپولیس فردا(جمعه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صبای قم است این بازی ساعت 18:24 برگزار می شود.

کد خبر : ۳۱۳۷۷۱