خبرگزاری کار ایران

حنیف و کرار و کریمی را نداریم؛

مظلومی: صدرنشینی را حفظ می کنیم/هیچ بازیکنی تا آخر فصل از استقلال جدا نمی شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۸۴۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد هدف این تیم در دیدار برابر پدیده رسیدن به پیروزی و حفظ صدرنشینی است.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پدیده گفت: خوشحالم که به شهر مشهد آمده ایم، ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. پدیده تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد ولی امیدوارم با تلاش بازیکنان مان سه امتیاز بازی را کسب و صدرنشینی مان را تداوم ببخشیم.

وی افزود: در تعطیلات با وجود کمبود بازیکن تمرینات خوبی انجام دادیم. ما مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنان ما با وجود این مشکلات به کار خود ادامه می دهند. بازیکنان ملی پوش دیروز به جمع ما ملحق شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکن عراقی این تیم نیز گفت: کرار خیلی آماده است و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته است و ان شاءالله مشکلات همه بازیکنان و کرار حل می شود و هیات مدیره و مدیرعامل به دنبال حل مشکل مالی و مسکن بازیکنان هستند تا بازیکنان با خیالی آسوده تمرین کنند. خیلی ها از ما انتقاد می کنند که چرا از کرار حمایت می کنیم دلیل این کار این است که او بازیکن ماست و روی وی حساب باز کرده ایم و باید از وی حمایت کنیم. او این هفته نیز آماده بود ولی به دلیل عدم تمرین با تیم وی را به مشهد نیاوردیم.

مظلومی در مورد جدایی شهباززاده نیز گفت: به ما چیزی در این مورد اعلام نکرده اند ولی سجاد بازیکن بسیار بزرگی است و حق وی حضور در تیم ملی است و هرچند رقبای بزرگی در تیم ملی دارد اما حقش است که به تیم ملی دعوت شود. وی جدایی اش را تکذیب کرد و همه بازیکنان مان را تا آخر فصل را در اختیار داریم.

سرمربی استقلال در مورد غایبان این تیم گفت: حنیف و کرار و کریمی غایبان ما در این بازی هستند. امیدهای استقلال به تیم اصلی اضافه می شوند؟ من تیم های پایه را به خوبی زیر نظر دارم و همین دیروز یکی از بازیکنان امید را به تیم اضافه کردیم که اسمش حسین حسینی است و کارت وی را نیز آماده کردیم که از او بتوانیم استفاده کنیم.

وی در مورد وضعیت میزبانی مشهد نیز گفت: می توان بازی های تیم ملی را در این شهر و شهرهایی چون تبریز برگزار کرد و این شهرها می توانند میزبان بازی های تیم ملی باشند و من موافق این موضوع هستم و به نظرم استقبال خوبی هم از بازی ها می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز