خبرگزاری کار ایران

نگران صعود به المپیک هستیم؛

داورزنی: کواچ اقتدار لازم را برای هدایت تیم ملی ندارد/تصمیم گیری نهایی تا 10 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۸۴۳

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه خبر کواچ شایعه است، تاکید کرد: پس از جمع بندی نظرات کارشناسان تا 10 روز آینده درباره این مربی تصمیم می گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که برای بررسی علل ناکامی تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن در شبکه 3 سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: شاید فدراسیون در انتخاب جایگزین برای خولیو ولاسکو اشتباه کرده باشد و فرد مناسبی را برای هدایت تیم انتخاب نکرده است ولی باید برای آینده با تدبیر عمل کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سئوال که اگر به عقب بر می گشتید باز هم کواچ را انتخاب میکردید؟ گفت : طبیعی است نگرانی در دل ما وجود داشته باشد. ما نگران رفتن به المپیک هستیم. نکته دیگر این است که به نظر فدراسیون والیبال کواچ آن اقتدار لازم را برای هدایت تیم ندارد. باید بررسی شود که چرا روحیه بازیکنان ما به هم ریخته است. این به هم ریختگی در نحوه کار آنها هم تاثیر دارد و باید دید تمرینات کواچ و دستیارانش چطور بوده که این نتیجه بدست آمده است؟ وقتی اقتدار سرمربی کم می شود، یعنی دو، سه بازیکن در تیم هستند که باعث این اتفاق می شوند.

داورزنی در پایان گفت : خبر اخراج کواچ که امروز منتشر شد شایعه بوده و همه چیز تا 10 روز دیگر مشخص می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز