خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر واترپلو؛

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد/ پیروزی نزدیک سپاهان مقابل ارتش

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۹۸۹

هفته نخست لیگ برتر واترپلو با پیروزی دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی و نیروی زمینی ارتش به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته نخست بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار در استخر ٩ دی مجموعه ورزشی شیرودی به پایان رسید. در پایان مسابقات این روز تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش نخستین پیروزی خود را کسب کردند.

ابتدا دانشگاه آزاد مقابل شهید نوفلاح به آب زد. در این دیدار دانشگاه قوی تر ظاهر شد و با حساب ١٨ بر ۶ حریف خود را از پیش رو برداشت تا نخستین پیروزی خود در راه دفاع از عنوان قهرمانی را جشن بگیرد.

در دومین بازی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نایب قهرمان فصل پیش و نیروی زمینی ارتش مقابل هم صف آرایی کردند. مسابقه درگیرانه، پر فراز و نشیب و غیر قابل پیش بینی که در نهایت ١٢-١١ به سود تیم تازه لیگ برتری شده نیروی زمینی به پایان رسید.

در این دو مسابقه امیر آذرخش، امیرحسین صفابخش، نادر غفوری و مسعود رضوانی داوری کردند. هادی بیک و سیروس طاهریان هم ناظران فدراسیون در استخر ۹دی بودند.

نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و شهید شهبازی زنجان در هفته نخست مسابقه‌ای نداشتند و با قرعه استراحت روبرو بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز