خبرگزاری کار ایران

رکورد عجیب بانوی ایرانی؛

3 گرندپری تکواندو بدون پیروزی/هت‌تریک "شکرانه" در حذف!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۳۵۶

نماینده وزن67-کیلوگرم تیم تکواندوی بانوان ایران در 3 دوره حضور خود در مسابقات گرندپری حتی یک پیروزی هم دشت نکرده است.

به گزارش ایلنا، این روزها که بانوان تکواندوی ایران در کوران رقابت‌های مختلف جهت کسب امتیاز لازم برای حضور در المپیک 2016 ریو هستند، شرایط خاصی برای "شکرانه ایزدی" تکواندوکار وزن67- کیلوگرم کشورمان پدید آمده است.

ملی‌پوش تکواندو بانوان در 3 دوره حضور خود در رقابت‌های گرندپریکس حتی یک‌بار هم طعم پیروزی را نچشیده است. ایزدی که در گرندپری مسکو نخستین حضور خود در این رقابت‌ها تجربه می‌کرد، در همان بازی ابتدایی نتیجه را به "هایری‌او" هوگوپوش قدرتمند کره ای واگذار کرد و حذف شد.

نماینده کشورمان در دومین حضورش در این رقابت‌ها راهی ترکیه شد و در دورنخست رودرروی"فریدا عزیزف" آذربایجانی قرار گرفت و در راند طلایی شکست خورد.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ازبکستان با 2 دوره حضور در گرندپری و آمادگی کامل راهی سومین دوره رقابت‌های گرندپری در منچستر انگلیس شد و مطابق انتظار در مبارزه نخست خود مقابل "نور تاتار" ترکیه با نتیجه سنگین 8 بر صفر شکست خورد تا در حذف در دور نخست هتریک کرده باشد.

درست است بانوان تکواندوی ایران تحت هیچ شرایطی نمی‌توانستند سهمیه المپیک را از طریق رقابت‌های گرندپری دشت کنند و بزرگ‌ترین شانس آنها رقابت‌های قاره است اما 3 حذف پیاپی بدون حتی یک پیروزی نمی‌تواند توجیه خاصی داشته باشد.

بهتر است شکرانه ایزدی فکری به حال آمار بسیار ضعیف خود کند تا در رقابت‌های قاره‌ای صرفا یک مسافر نباشد.اگر ایزدی خود را برای آینده نسازد به این باور غلط می‌رسد که متعلق به گذشته بوده و این موضوع تاثیر منفی در عملکرد او خواهد اشت.

شاید بهتر باشد مسئولان تکواندو با دقت بیشتری عملکرد بانوان را مورد ارزیابی قرار دهند تا یکی از مهره‌های همیشه ثابت تکواندو بانوان عادت به باخت در میادین بین‌المللی نکند و راه رسیدن به پیروزی را پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز