خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی نباید زود از کوره دربرود؛

درخشان: نتایج پرسپولیس اصلا قابل‌قبول نیست/ بحران را خود برانکو درست کرد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها مقابل صبا تمرکز لازم را نداشتند و فرصت‌های زیادی را از دست دادند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی پرسپولیس و صبا بازی بدی نبود اما پرسپولیسی‌ها به دلیل مشکلاتی که داشتند تمرکز لازم را نداشتند و فرصت‌های زیادی را از دست دادند اما در مجموع بازی بدی نبود.

وی درباره درگیری نورمحمدی و دهنوی گفت: به نظرم رفتار نورمحمدی اصلا درست نبود. کاپیتان‌پرسپولیس باید خیلی سنگین‌تر و رنگین‌تر باشد و آستانه تحملش بسیار بالاتر باشد. نورمحمدی باید خیلی رعایت کند و هر حرفی را نزند و از کوره در نرود و صبورتر باشد.

وی ادامه داد: کسب 8 امتیاز از 8 بازی برای تیمی مثل پرسپولیس به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست. به نظر من این نتایج اصلا نمی‌تواند قابل‌قبول باشد و باید مشکلات را بررسی و مرتفع کنند تا در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیرند.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم برانکو بتواند پرسپولیس را از بحران خارج کند. برانکو تلاش کند تا تیم بهتر شود. البته بحران را خودش درست کرده و کسی برای او بحران ایجاد نکرده است. اول فصل خودشان تیم را بستند و جمع کردند و خودشان هم باید مشکلات را برطرف کنند و از این وضعیت خارج شوند. من به برانکو امید دارم و امیدوارم کمک کند و تیمش را را از بحران خارج کند و به تیمش شکل و شمایل خوبی بدهد.

درخشان در پایان درباره بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان گفت: برای پرسپولیس همه بازی‌ها سخت است و بازی راحتی ندارند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی می‌کنند و انگیزه بالایی دارند و همین مساله کار را سخت می‌کند. پرسپولیس می‌تواند در این بازی پیروز شود و وضعیت خودش را بهتر کند.

کد خبر : ۳۱۴۳۸۶