خبرگزاری کار ایران

برای برد به زمین می‌رویم؛

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد/ مربی‌ایرانی بود برکنارش کرده بودند!

مربی سیاه‌جامگان مشهد می‌گوید پرسپولیس در کادر فنی‌اش نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داریم. نتیجه خوبی در زمین سپاهان گرفتیم و فکر می‌کنم روند رو به رشدی داریم.

وی افزود: مساوی مقابل سپاهان از نظر روحی برای بچه‌های ما خیلی‌خوب بود و این هفته بهتر خواهیم بود و در زمین خودمان برای برد بازی می‌کنیم.

مربی سیاه‌جامگان مشهد متذکر شد: پرسپولیس تیم بزرگی است و زمانی خانه ما بوده و هنوز هم پرسپولیس را دوست دارم اما به هر حال ورزش است و رقابت و باید جنگید تا نتیجه گرفت. پرسپولیس همیشه بزرگ است و کار راحتی نداریم اما مطمئن باشید کار آنها هم در مشهد خیلی سخت است.

وی ادامه داد: کسب 8 امتیاز از 8 بازی برای پرسپولیس اصلا قابل‌قبول نیست و یک فاجعه محسوب می‌شود. اگر مربی ایرانی بود سریع او را عوض می‌کردند. این نتایج اصلا باب میل هواداران نیست و فقط حرص می‌خورند. به نظرم پرسپولیس در کادر فنی‌اش نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد چون بازیکنان را خودشان انتخاب کرده‌اند و باید مربیان تیم را تغییر دهند.

کرمانی‌مقدم در پایان گفت: پرسپولیس تا الان که با برانکو به جایی نرسیده؛ روز به روز هم شرایط آنها بدتر می‌شود چون حاشیه‌ها بیشتر می‌شود و تا بخواهند از بحران دربیایند امتیازات زیادی را از دست می‌دهند. خودم قبلا گفته بودم باید به برانکو زمان بدهند اما الان معتقدم نباید صبر کنند و سریع تغییرات بدهند چون امتیازات زیادی را از دست خواهند داد.

کد خبر : ۳۱۴۴۲۲