خبرگزاری کار ایران

عبدی مطرح کرد:

بحثی درباره برکناری برانکو نداشتیم/ احتمال به کارگیری روانشناس برای بازیکنان پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۵۵۲

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی پرسپولیس شد، باید بتوانیم در فشارها و استرس‌ها خودمان را کنترل کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه‌پرسپولیس، حسین عبدی در نشست خبری هیئت‌مدیره اظهار داشت: بحث‌های متفاوتی داشتیم و موارد مختلفی از مسائل مالی و حقوقی مطرح بود. از سوی دیگر مطالبی را بنده درباره آینده باشگاه، آکادمی فوتبال پرسپولیس، دانشگاه و ارتباط‌هایی که بین آنها وجود دارد، آماده کرده بودم که ارائه شد.

وی ادامه داد: اینکه فلسفه کلی باشگاه در این ارتباط چه خواهد بود و چه راهکارهایی باید در نظر بگیریم، از سوی دیگر مسائل حقوقی ناشی از اتفاقاتی که در گذشته روی داده و الان باید رسیدگی شود در دستور کار بود. در این بین بعضی موارد بغرنج شده است، چون در زمان خودش پاسخ درست ارائه نشده و اکنون باید پیگیری شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در همین ارتباط مبنی بر اینکه شنیده می‌شود مشکلاتی برای حساب بانکی باشگاه به وجود آمده و اینکه چرا با علم به این مسئله از این حساب استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در وهله اول باید بگویم این موضوع ناگهانی پیش آمد. این‌طور نبود از قبل معلوم باشد. از سوی دیگر باشگاه‌پرسپولیس مجموعه دولتی بوده و مسائل مالی آن مراحل مشخصی دارد. مشکل پیش آمده هم ربطی به امسال و پارسال ندارد، ولی در حال حاضر باید عکس‌العمل مناسبی نسبت به آن نشان بدهیم و راهکار لازم را پیدا کنیم. مشکلات از این قبیل زیاد است.

وی متذکر شد: خوشبختانه مدیریت باشگاه و بخش حقوقی در حال پیگیری هستند. در اینجا جا دارد برخی دوستان را که در بعضی رسانه‌ها با اطلاعات کم و ناکافی اظهارنظر می‌کنند و فقط نقصان‌ها را می‌بینند، به مشکلاتی از این دست توجه کنند. بعضاً مباحثی مطرح می‌شود و انتظاراتی در افکار عمومی به وجود می‌آید که هیچ تناسبی با واقعیت موجود ندارد. مشکلاتی که بعضاً از آن مطلع می‌شوید تنها بخشی از مسائلی هستند که با آن روبه‌رو هستیم.

عبدی درباره اینکه آیا با توجه به اتفاقاتی از این دست و وجود طلبکاران پر شمار تأمین هزینه‌های جاری مشکل‌ساز خواهد شد، تصریح کرد: تمام باشگاه برای ایجاد منابع مالی تلاش خود را انجام می‌دهند. ما به راهکارهای مختلف فکر می‌کنیم. بخشی از مشکلات مالی ما با توجه به قراردادی که با اسپانسر منعقد شد، فروکش کرد و ایجاد مشکلات جدید نمی‌تواند جلوی باشگاه را بگیرد.

وی درباره اینکه برنامه باشگاه‌پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید چیست، توضیح داد: مسائل فنی به سرمربی بر می‌گردد. هر مربی باید براساس فلسفه و روش خود بازیکن بگیرد. همان‌طور که در ابتدای فصل برانکو نفرات را انتخاب کرد و تا 90 درصد نفرات مورد نظر وی جذب شدند، در نیم‌فصل هم روش ما همین است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تحولات کادر فنی و انتخاب مدیرعامل اظهار کرد: هیچ بحث و گفت‌وگویی درباره برکناری یا تغییرات در کادر فنی صورت نگرفته است. این سخن من به معنای آن نیست که هیئت مدیره روی نتایج و نظرات هواداران حساس نیست، بلکه در زمان خودش به این موضوع پرداخته خواهد شد و ما اکنون در آن زمان قرار نداریم. موضوع مدیرعاملی هم یک بحث تکراری شده است و ما طبق اساسنامه پیش خواهیم رفت. در حال حاضر کارها در حال انجام است و درباره این موضوع صحبت نشد.

وی درباره ترک ورزشگاه در بازی با صبا توسط علی‌اکبر طاهری قبل از پایان بازی و اعتراض برخی تماشاگران به سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: طاهری شاید برای اینکه در ازدحام جمعیت گرفتار نشود و یا برای حضور در جلسه‌ای، ورزشگاه را ترک کرد اما من تا آخر نشسته بودم که این هم به احترام هادی نوروزی بود، چون موظف بودیم. درباره اعتراض‌ها باید بگویم مدیریت کار خود را به درستی انجام داده است. اگر اعتراض به مباحث مدیریتی باشد در جای خود قابل بررسی است، ولی اگر به مسائل فنی مربوط باشد مدیریت نمی‌تواند کاری انجام دهد. یعنی آن کاری که باید انجام می‌شد صورت گرفته است، ولی برای اینکه گلی زده شود یا گلی دریافت نشود، از آن بالا کاری نمی‌توان کرد. نه ما به عنوان مدیریت باشگاه و نه هواداران در بحث فنی کاری نمی‌توانیم کنیم بلکه تلاش می‌کنیم هر یک کار بخش مربوط به خودمان را انجام بدهیم. البته من آنجا بودم و دیدم چه استرسی وجود دارد و قابل انتظار است که هوادار هم برای تخلیه هیجانات خود هر مسئولی را که می‌بیند، مخاطب قرار دهد.

عبدی درباره رعایت مسائل انضباطی و اخلاقی و مشکلاتی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس از این ناحیه بوجود آمده، گفت: در جلسه هیئت مدیره درباره این موضوع صحبت کردیم. باشگاه‌پرسپولیس به دلیل رعایت این مسائل پرسپولیس شد. انتظارها از ما زیاد است. پرسپولیس و هر کس که در آن حضور دارد زیر ذره‌بین هستند. باید بتوانیم در فشارها و استرس‌ها خودمان را کنترل کنیم. کمیته‌انضباطی باشگاه‌پرسپولیس حتماً در چنین مواردی تشکیل خواهد داد و به موضوع رسیدگی می‌کند. البته بنده عضو کمیته‌انضباطی نیستم ولی این بحث در باشگاه جدی است. همچنین صحبتی داشتیم مبنی بر اینکه با برانکو صحبت کنیم تا اگر تشخیص داده شد و نیاز به حضور روانشناس با توجه به مشکلات و فشارهای اخیر وجود دارد از سوی باشگاه اقدامات لازم صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز