خبرگزاری کار ایران

لیگ یک در ایستگاه یازدهم؛

کاکوها بردند تا صدرنشین بمانند/ پیکان به جاده پیروزی برگشت

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۸۹۱

هفته یازدهم لیگ دسته یک با برتری تیم‌های مدعی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته یازدهم لیگ دسته یک عصر امروز از ساعت 15  با برگزاری ۱۰ در حال پیگیری است که در مهمترین دیدار تیم فجر سپاسی موفق شد با پیروزی بر پارسه‌تهران صدر جدول را همچنان زرد و در اختیار کاکوها نگه دارد.

 پیکان دیگر تیم مدعی لیگ یک هم بار دیگر به جاده پیروزی برگشت و موفق شد از سد خیبر خرم آباد عبور کند تا دومی جدول را همچنان در اختیار داشته باشد و قدم به قدم فجری‌ها گام بردارد.

اکبر میثاقیان با خونه به خونه بابل هم روزگار خوشی ندارد و این هفته هم در خانه مقابل فولاد یزد متوقف شد تا نتواند از پیکان سبقت بگیرد. البته شاگردان اکبر اوتی دقیقه 90 با پنالتی منصور تنهایی از شکست خانگی گریختند تا حداقل یک امتیاز از این هفته دشت کنند.

شکست مس‌کرمان مقابل گل‌گهرسیرجان آن هم در ورزشگاه خانگی از اتفاقات مهم هفته بود که نشان داد این تیم کرمانی دیگر با گذشته خوب خود فاصله بعیدی گرفته و این فصل هم بختی برای بازگشت به لیگ‌برتر ندارد.

نتایج و برنامه هفته یازدهم لیگ دسته یک به این شرح است:

گیتی پسند یک - نفت‌ مسجد سلیمان یک

شهرداری اردبیل صفر -  مس رفسنجان صفر

پیکان  3 - خیبر خرم‌آباد 2

داماش گیلان یک - ماشین‌سازی‌تبریز صفر

فجر سپاسی 2 - پارسه تهران صفر

خونه به خونه یک - فولاد یزد یک

پاس یک -  آلومینیوم هرمزگان یک

مس کرمان صفر - گل گهرسیرجان یک

ایران‌جوان بوشهر 2 - نساجی مازندران یک

نفت آبادان یک - آلومینیوم اراک یک

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز