خبرگزاری کار ایران

تصمیمی که تغییر کرد؛

بازگشت اجباری نویدکیا به جمع زردها/ اعتراف عجیب کاپیتان!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۹۹۳

کاپیتان سپاهان می‌گوید بازگشتش به جمع زردپوشان سپاهان برخلاف میلی باطنی‌اش بوده است.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا که با برنامه 90 سخن می‌گفت، اظهار کرد: درباره مشکلات حرفی نمی‌زنم اما برخلاف میل باطنی به تیم برگشتم و ترجیح من این بود که دیگر نیایم.

وی ادامه داد: دیگر نمی‌خواستم به جمع تیم برگردم و به همین دلیل تمرینات خود را قطع کردم. مربی تیم حق دارد با صلاحدید خود من را در ترکیب تیم بگذارد و یا بازی ندهد.

وی در رابطه با مشکلاتش گفت: من با همه به نوعی مشکل داشتم و این مسئله شامل همه عوامل از مدیریت تا مربیان می شد. در همه این سال ها هر مسئله ای که پیش می آمد من باید حل می کردم، مشکلی با هواداران پیش می آمد من می رفتم جلو، مسایل مالی پیش م آمد من باید پا در میانی می کردم، بازیکنان دچار مشکل یا مسئله ای می شدند من باید حل می کردم، می شنوم می گویند محرم دخالت می کرد، می خواهم بگویم در تمام این سال ها من دخالت نمی کردم همین امسال ناگهانی شروع کردم به دخالت کردن؟

نویدکیا درباره موضع‌اش مبنی بر حفظ علی احمدی در تیم گفت: این مسئله مهمی نبود که مشکل‌ساز شود. من گفتم بهتر است احمدی به عنوان یک مدافع حفظ شود اما حسین فرکی روی او نظری نداشت و این مسئله به پایان رسید و اصلا دیگر در آن مورد صحبتی به میان نیاوردم.

وی درباره تماس‌های فرکی با وی گفت: ابتدا یک بعد از ظهر ساعت 18:15 دقیقه دیدم با تلفن حسین فرکی با من تماس گرفته شد اما من می‌دانستم آن زمان تیم مشغول تمرین است و به دلیل اینکه امکان ندارد حین تمرینات وی با موبایل صحبت کند احتمال دادم شخص دیگری با موبایل وی با من تماس گرفته که صحبت کند به همین دلیل پاسخ ندادم(در این لحظه مصاحبه فرکی به طور موازی پخش شد که وی عنوان کرد او بوده آن ساعت با نویدکیا تماس گرفته) و یک بار دیگر نیز وی مجدد به من زنگ زد که نتوانستم پاسخ تلفن بدهم.

نویدکیا در پایان هم درباره نقش برادرش هم گفت: ما هفته‌ای یک بار در منزل پدری و خانوادگی جمع می‌شویم و رسول را می‌دیدم اما از او خواهش کردم درباره فوتبال با من صحبتی نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز