خبرگزاری کار ایران

در شبکه اجتماعی رخ داد؛

درددل مجازی کرار جاسم با هواداران استقلال/ نه مشکلی حل می‌کنند، نه رضایتنامه‌ می‌دهند!

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۰۱۸

هافبک عراقی استقلال در شبکه‌اجتماعی با هواداران این تیم درد دل کرد .

به گزارش ایلنا، کرار جاسم محمد در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران فهیم استقلال باید بدانند ما تا اینجای فصل 5 درصد از قراردادم را دریافت نکردم، ضمن اینکه در تمام 4 ماه گذشته با خانواده‌ام زندگی در هتل را تجربه کردیم.

وی ادامه داده: من پول گرفتم اما این پول برای فصل‌قبل بود، نه امسال و نمی‌دانم چرا برخی مدام از پول امسال صحبت می‌کنند. متاسفانه ماشینی که برای ایاب و ذهاب به من دادند سند نداشت و من مجبور شدم خودروی شخصی خودم را از عراق به تهران بیاورم. نه خانه‌ای تحویل گرفتم، نه پولی در حالیکه تمام درآمد من از راه فوتبال است.

کرار افزوده است: استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما من هم بازیکن کوچکی نیستم و نباید این‌گونه با من برخورد شود چون در این مدت بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دادم. من قلبا استقلال و هوادارانش را دوست دارم ولی با این شرایط قضاوت را به همه آنها می‌سپارم. واقعا کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می‌کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی‌دهد؟

وی تاکید کرده است: متاسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می‌کند و پول و منزلم را می‌دهد، نه زیر بار صادر کردن رضایتنامه می‌رود. با این حال من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با مدارا کردن تا الان کنار استقلال ماندم».

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز