خبرگزاری کار ایران

اول آبان آغاز ماموریت دشوار؛

برنامه رقابت جودوکاران جوان ایران در ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۰۲۵

جودوکاران جوان ایران از اول آبان‌ در رقابت‌های قهرمانی جهان به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جودو، این دوره از مسابقات اول آبان به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز می‌شود و تا پنجم آبان‌ماه به طول خواهد انجامید.

جمعه اول آبان‌ماه رقابت‌های اوزان 55- و 60- کیلوگرم برگزار خواهد شد که از تیم ملی ایران محمد رشنونژاد، و احمد قاسمی به دیدار رقبای خود می روند.

شنبه دوم آبان‌ماه مبارزات در دو وزن 66- و 73- کیلوگرم انجام می‌شود که مهدی فتحی‌پور، علیرضا خجسته و امید تیزتک نمایندگان ایران هستند.

یکشنبه سوم آبان ماه در اوزان 81 – و 90- کیلوگرم ایمان نیک اقبال،  حامد رشیدی و حمیدرضا ملک‌زاده به روی تاتامی روند و دوشنبه چهارم آبان‌ماه نیز در آخرین روز مسابقات بخش انفرادی رامین صفویه در وزن 100-کیلوگرم رقابت‌های خود را آغاز می‌کند.

سه شنبه 5 آبان ماه نیز رقابتهای بخش تیمی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات نیز حضور خواهد داشت. مراسم قرعه کشی مسابقات نیز  ساعت 14 در "نووتل" برگزار خواهد شد.

وزن‌کشی اوزان 55- و 60- نیز از ساعت 20 در همین هتل انجام می‌شود.

جوانان ایران بامداد پنجشنبه 30 مهرماه راهی ابوظبی خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز