خبرگزاری کار ایران

بازی مشکلی با تیم ویسی داریم؛

صالح: انتقادات از مهدی رحمتی فنی نیست/ قرار نیست میداوودی به استقلال برگردد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: آماده ترین بازیکنان را به اردو می‌بریم.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر برای بازی با استقلال‌خوزستان همه بازیکنان را در اختیار داریم و مصدومان ما به شرایط بازی رسیده‌اند و امروز 18 نفری که آماده‌تر هستند را به اردو می‌بریم.

وی افزود: استقلال‌خوزستان تیم بسیار خوبی است. ویسی با بچه‌های بومی توانسته یک تیم خوب، جوان و باانگیزه را بسازد و نشانه آن هم جایگاه خوبی است که در جدول دارند. به نظرم بازی مشکلی مقابل استقلال‌خوزستان داریم.

وی درباره انتقاداتی که به مهدی رحمتی بعد از بازی با پدیده شده، اظهار داشت: این انتقادات اصلا فنی نیست. بازی را کامل می‌دیدند و بعد انتقاد می‌کردند. رحمتی خیلی عادی روی خط 18 قدم ایستاده بود تا اگر فخرالدینی راهی نداشت پاس رو به عقب بدهد که فخرالدینی یک لحظه لیز خورد و بازیکن حریف توپ را گرفت و از همان‌جا شوت زد و گل شد. این اشتباه گلر نیست.

مربی استقلال ادامه داد: انتقاد همیشه هست و هر کسی آزاد است اظهارنظر کند. انتقاد اگر مثبت و سازنده باشد همیشه خوب است. در  انتقاد کردن همه آزاد هستند اما اینکه بخواهیم به انتقادات فکر کنیم باید به انتقاداتی که منطقی‌تر است فکر کنیم چون قابل بررسی هستند.

وی افزود: من دوستانی دارم که آنالیزور هستند و وابستگی به جایی ندارند و گاهی اوقات تماس می‌گیرند و نقاط ضعف و قوت تیم را می‌گویند و من هم با گوش جان حرف‌های آنها را می‌شنوم و با هم بحث می‌کنیم و به نتایج خوبی هم می‌رسیم اما وقتی عده‌ای تیم را زیر فشار قرار بدهند انتقاد نیست بلکه حمله است.

صالح در پایان درباره شایعه بازگشت میلاد میداوودی به استقلال گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم. تا امروز جلسه‌ای مبنی بر این مساله نداشته‌ایم و اطلاعی از این صحبت ندارم. فکر هم نمی‌کنم چنین بحثی مطرح شود چون تا نیم‌فصل زمان زیادی داریم و شاید نزدیک نیم‌فصل مطرح شود اما الان هیچ بحثی مطرح نشده است.

کد خبر : ۳۱۵۰۵۹