خبرگزاری کار ایران

مشکلات‌بیرونی را حل کنند برانکو موفق می‌شود؛

شاهرخی: استعفای خاکپور درسی برای فدراسیون بود/قراردادنویس‌ها باید حد خود را بدانند

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۰۸۱

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار خاکپور با توجه به قراردادی که جلوی او گذاشتند بسیار درست بود.

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من همیشه درباره شخصیت آدم‌ها صحبت می‌کنم. صحبت من احترامی است که جامعه باید به هر فرد بگذارد. در هر صورت با توجه به قراردادی که جلوی خاکپور گذاشته بودند کار او بسیار درست بود چون آدم‌ها باید خودشان به خودشان احترام بگذارند.

وی متذکر شد: استعفای خاکپور درسی است برای قراردادنویس‌های فدراسیون‌فوتبال تا حد خودشان را بدانند و به مربی ایرانی حتی بیشتر از مربی خارجی احترام بگذارند. متاسفانه برای ما ایرانی‌ها مرغ همسایه همیشه غاز است.

شاهرخی افزود: کارها باید براساس خدمت به مملکت باشد و این مشکلات باید حل شود اما اگر هر کسی بخواهد کار خودش را بکند مثال آش شله‌قلمکار می‌شود که در فوتبال و ورزش ما زیاد است. اگر فدراسیون و خاکپور براساس قانون و قرارداد جلو بروند کار به درستی جلو می‌رود. در ورزش یک تیم برنده و یک تیم بازنده می‌شود اما کار باید درست پیش برود. امیدوارم خاکپور و کادر فنی‌اش بعد از 40 سال تیم امید را به المپیک ببرند. البته کار سختی است اما امیدوارم انجام شود.

سرمربی‌سابق تیم‌ملی که سابقه همکاری با برانکو را دارد درباره شرایط این مربی کروات در پرسپولیس گفت: با این وضعیتی که در پرسپولیس وجود دارد هر مربی بیاید کارش سخت است. برانکو بسیار با اخلاق و بسیار فنی است و اگر آن موقع در تیم‌ملی موفق شد به خاطر این بود که مشکلات‌ بیرونی حل شده بود و برانکو و کادر فنی مسائل داخل زمین را حل می‌کردند اما در باشگاه‌پرسپولیس ناهنجاری‌های زیادی وجود دارد و اولین آن مسائل‌مالی است. برانکو کارش با این تشکیلات بسیار سخت خواهد بود. البته شخصا دوست دارم برانکو در پرسپولیس موفق شود.

شاهرخی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برانکو می‌تواند پرسپولیس را از بحران درآورد، گفت: بحران را باید بیرون زمین حل کنند تا برانکو داخل زمین را درست کند. پرسپولیس 2 تا بحران دارد، یکی بیرون زمین و یکی داخل زمین که اگر مشکلات و بحران خارج زمین حل شود، برانکو می‌تواند داخل زمین را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز