خبرگزاری کار ایران

فرصت یک ماهه به بانوان؛

قرعه‌کشی لیگ‌برتر والیبال بانوان انجام شد/ 28 آبان آغاز رقابت‌ها

مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران در سال 1394 با نام یادواره 200 شهید والیبال در یک گروه مقدماتی و با حضور هشت تیم برگزار می شود.

نشست قرعه‌کشی این رقابت‌ها ساعت 10 امروز در محل فدراسیون والیبال با حضور زهره میرسپاسی نایب‌رییس زنان، منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ و نمایندگان 8 تیم سایپا، پیکان، شهرداری‌ارومیه، شهرداری‌تبریز، فارس، ذوب‌آهن، دانشگاه‌آزاد و گاز تهران برگزار شد. دو تیم نماینده نداشتند اما به نماینده فدراسیون اختیار رای داده بودند.

در این دوره از مسابقات تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس مرحله پلی آف برای 8 تیم برگزار خواهد شد.

هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان روز پنج شنبه 28 آبان ماه برگزار خواهد شد اما امکان تغییر آن با توجه به شرایط وجود دارد.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هنوز حضورش قطعی نشده به همین دلیل اگر مسابقات با 7 تیم برگزار شود، مرحله پلی‌اف برگزار نخواهد شد.

نمایندگان شرکت‌کننده در این نشست به منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ وکالت دادند که برنامه لیگ را به صورتی تنظیم کند که کمترین هزینه رفت و آمد برای تیم ها در بر داشته باشد.

به همین دلیل احتمال برگزاری دو مسابقه برای یک تیم در یک هفته و در مسیر پروازی وجود خواهد داشت که برنامه نهایی به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام می شود.

هدف نهایی لیگ برتر والیبال آماده سازی بازیکنان برای رویدادهای برون مرزی سال آینده والیبال ایران خواهد بود و به همین دلیل باید رقابت ها در زمان تمام شود که تیم های ملی زنان حداقل یک اردو قبل از سال جدید برگزار کنند.

استفاده از داوران برای کلاس‌های توجیهی و مشاوره برای کاهش خطاهای بازیکنان یکی دیگر از پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر : ۳۱۵۱۰۷