خبرگزاری کار ایران

آغاز لیگ با ۷ مدعی؛

نظرات اکبری، شهنازی و بستگانی درباره شروع لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۱۳۹

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره لیگ بیست و نهم گفت: لیگ برتر امسال حداقل 6 مدعی قهرمانی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال سال 94 از فردا با عنوان یادواره 200 شهید والیبالیست و با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: برخی تیم‌ها که دیر بسته شدند هفته‌های اول تا پنجم خود را پیدا خواهند کرد و بعد حریفان دست و پا بسته‌ای برای دیگر تیم‌ها نخواهند بود.

پیمان اکبری تصریح کرد: فدراسیون‌والیبال چاره‌ای جز آغاز این رقابت‌ها از فردا و پایان لیگ در اسفندماه نداشت اما به نظرم هنوز ملی‌پوشان ایران که در جام‌جهانی بودند، به شرایط مورد نظر و آمادگی لازم برای آغاز لیگ برتر نرسیده‌اند.

همچنین سرمربی تیم آلومینیوم‌المهدی هرمزگان گفت: در سال‌های اخیر روند برگزاری لیگ برتر والیبال رو به رشد بوده و هر ساله بهتر از سال قبل برگزار شده است.

عبدالرئوف بستگانی تصریح کرد: امسال تیم‌هایی مانند بانک‌سرمایه، شهرداری‌ارومیه، پیکان‌تهران، ثامن‌الحجج سرمایه‌گذاری خوبی کردند و بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارند.

وی درباره تیم خود گفت: آلومینیوم دو هفته پیش بسته شده و 8 بازیکن بومی دارد. برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم و امیدوارم در نیم‌فصل کمبودها را جبران کنیم. فردا به مصاف پیکان می‌رویم که برای باشگاه‌های جهان بسته شده و مسابقه سختی خواهیم داشت.

همچنین سرمربی تیم والیبال سایپا نیز گفت: شکل امسال لیگ‌برتر والیبال نسبت به سال گذشته بهتر است. 7 تیم سرمایه‌گذاری خوبی کردند و از مدعیان قهرمانی خواهند بود.

ناصر شهنازی تصریح کرد: لیگ برتر امسال می‌تواند کمک خوبی برای تیم ملی والیبال باشد چون تیم ملی بعد از لیگ فرصت زیادی برای تمرین ندارد. وظیفه مربیان، آماده‌سازی بازیکنان برای انتخابی المپیک است.

وی درباره مسابقه فردا با شهرداری‌تبریز گفت: نماینده تبریز مقام سوم سال‌گذشته را در پرونده کاری خود دارد و تمریناتش را زود شروع کرده و تلاش نارنجی‌پوشان برای ارائه یک دیدار تماشاگرپسند است. امیدوارم همراه با نتیجه باشد هر چند زیاد به نتیجه فکر نمی‌کنیم. سایپا تمرین کمی داشته اما توانایی خوبی داریم.

هفته نخست لیگ‌برتر والیبال سال 94 فردا در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها 12 تیم شرکت دارند که برنامه هفته نخست آن به این شرح است:

پیکان تهران - آلومینیوم بندرعباس

شهرداری ارومیه - بانک سرمایه

آرمان اردکان - متین صالحین ورامین

بازرگانی جواهری - ثامن الحجج خراسان

کاله مازندران – گوهر کویر زاهدان

شهرداری تبریز – سایپا

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز