خبرگزاری کار ایران

به شایعات توجه نکنید!

مظلومی: احساس خطر کردیم صدر را از دست بدهیم/ نمی‌شود ما مدام اعتراض کنیم

سرمربی استقلال می‌گوید با فاصله اندک میان بازی‌های لیگ‌برتر فرصت چندانی برای انجام تمرینات تاکتیکی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با راه‌آهن گفت: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم. استقلال خوزستان تیم خوبی است که از کادرفنی خوبی بهره می‌برند. انگیزه ما بسیار بالاست. ما احساس خطر کردیم تا نکند صدر را از دست بدهیم و به همین دلیل تلاش کردیم خودمان را آماده کنیم. البته فاصله بازی‌ها اندک است و نمی‌شود کار تاکتیکی زیادی انجام دادیم.

وی ادامه داد: به هرحال این برنامه‌ها ریخته شده و ما تابع نظر سازمان لیگ هستیم. ما بازی‌های سختی پیش‌روی داریم و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بدون آسیب دیده به میدان بعدی برسیم و صدر جدول را هم حفظ کنیم. احترام زیادی برای همنام خوزستانی داریم و امیدوارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.

مظلومی درباره تعامل میان تیم ملی و باشگاه ها گفت:  من از خدایم است جلسه‌ای برگزار شود. قول‌هایی هم داده شده ولی انجام نشده است. ما در تیم‌هایی مربیگری می‌کنیم که باید پاسخگوی هوادارانش باشیم و هیچ بهانه‌ای را آنها قبول نمی‌کنند. فکر می‌کنم در این زمینه مربیان و باشگاه‌ها و حتی تیم ملی متضرر می‌شوند. این وضعیت باعث فرسودگی و آسیب دیدگی ملی‌پوشان می‌شود. می‌گویند ما قبلا برنامه را دادیم ولی نمی‌شود ما مدام اعتراض کنیم تا اصلاح شود.

وی تاکید کرد: برنامه خوب باشد کسی اعتراض نمی‌کند. کدام تیم بعد از تعطیلات خوب بازی کرد؟ تیم‌ها وقتی از مسابقه دور می‌شوند، دچار مشکل می‌شوند. باشگاه‌ها ویترین فوتبال مملکت ما هستند. انتظار داریم در کنار منافع تیم ملی به منافع باشگاه‌ها هم توجه شود. این را هم بگویم که متاسفانه گاهی اوقات از این حر‌ف های ما برداشت مخالفت با تیم ملی می‌شود که صحیح نیست. ان‌شاءالله کی‌روش هم‌سطح به ما نگاه کند و از بالا ما را نبیند. درد دل ما را هم گوش کنند تا مشکلات را درک کنند.

مظلومی افزود: ما مشکلی با جهانبازی نداریم ولی یکسری سوتفاهم‌ها ایجاد شد. او مصاحبه‌ای کرده بود و گفته بود داوری‌ها به سود استقلال بوده است. وقتی این حرف را می‌زند، طبیعی است ما هم موضع بگیریم. او طبق قوانین نمی‌توانست مصاحبه کند. به هرحال برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره جدایی کرار هم گفت:  امروز و فردا مشکل او حل می‌شود. مسکن برای او تهیه شده و امروز به او خانه تحویل داده می شود. مشکلات حل شود، او با آرامش می‌تواند به تمرینات اضافه شود.

سرمربی استقلال درباره محروم و مصدوم‌های تیم هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه بازیکنان را داریم. کریمی سه جلسه است که تمرین می‌کند و اسماعیلی هم یک جلسه است که با ما تمرین می کند.

وی درباره رفتن پروپئیچ و آمدن میداوودی هم گفت:  این‌ها همه شایعه است و هیچ تصمیمی تا الان گرفته نشده است.

مظلومی درباره مشکلات دفاعی استقلال افزود:  ما در حال تمرین هستیم. متاسفانه فرصت کم است. کلا از بازی با پدیده تا الان دو جلسه تمرین کرده‌ایم. ما مدافعان خوبی داریم و باید روی ساختار دفاعی کار کنیم. من فوتبال تهاجمی را دوست دارم و این مسئله تبعات دارد. بهترین خط حمله را داریم. هواداران دنبال فوتبال تهاجمی هستند و این فوتبال تبعات دارد. ما باید کار کنیم تا مشکلات برطرف شود.

کد خبر : ۳۱۵۱۷۱