خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان یک - پرسپولیس ۲؛

برانکو فاتح جدال با دایی‌فرهاد/ خوشبختی‌ در مشهد با جامه سیاه

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۱۹۸

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پرسپولیس 2 بر یک به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ تیم‌های سیاه‌جامگان و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا برانکو 3 امتیاز شیرین از مشهد سوغاتی بیاورد.

ترکیب سیاه‌جامگان: محسن فروزان، احمد تیزرو، سالار افراسیابی، احمد کامدار(امید سینگ)، نقی‌زاده، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی، سید میثم حسینی، سعید واسعی(مصطفی احمدی(محسن دلیر)، حسین زامهران و بهروز افشار

ترکیب‌پرسپولیس: ایمان صادقی، محمد انصاری، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، رضا خالقی‌فر(بنگستون)، و فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(کمندانی) و مهدی طارمی(علیپور)

مشکی‌پوشان پرسپولیس بازی را بهتر از میزبان مشهدی آغاز کردند و از جناحین حملات زهراداری را روی دروازه محسن فروزان تدارک دیدند که البته حضور به موقع سنگربان سیاه‌جامگان و دفاع این تیم مانع فروپاشی دروازه مشهدی‌ها بود.

دقیقه 40 روی ارسال بی‌نقص احمدزاده، رضاییان از کمند مدافع سیاه‌جامگان گریخت و با ضربه سری زیبا دروازه را فرو ریخت تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

نیمه دوم هم شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم. هر دو تیم با میل هجومی به سمت دروازه یکدیگر حمله می‌کردند و باز هم پرسپولیس بود که به گل دوم رسید.

دقیقه 72 روی ارسال زیبای عالیشاه، فرشاد احمدزاده با ضربه سر موفق شد دروازه فروزان را برای بار دوم باز کند تا تیمش را در آستانه کسب 3 امتیاز شیرین از مشهد قرار دهد.

دقیقه 82 علیرضا نقی‌زاده روی ارسال کرنر و ریباند توپ موفق شد با شوتی سنگین دروازه صادقی را باز کند تا نتیجه باز 2 بر یک شود.

در ادامه بنگستون هم می‌توانست زننده سومین گل پرسپولیس باشد که ضربه سر خطرناک این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت .

حملات سیاه‌جامگان برای جبران هم نتیجه نداد تا پرسپولیس با کسب 3 امتیاز این دیدار 11 امتیازی شود و به جایگاه نهم جدول صعود کرد. سیاه‌جامگان هم با همان 7 امتیاز همچنان سیزدهم جدول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز