خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی ۲ ـ سایپا صفر؛

آقامعلم به تونی هم باخت/ بازگشت تبریزی‌ها به جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۲۲۹

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا با 2 گل به سود تبریزی‌ها به پایان رسید تا تیم تونی به رده پنجم برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته نهم لیگ‌برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تیم‌های تراکتورسازی و سایپا به مصاف هم رفتند که تراکتورسازان 2 بر صفر فاتح این دیدار بودند تا دومین باخت متوالی جلالی و تیمش رقم بخورد.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، محمد ایران پوریان، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، بختیار رحمانی(یان رمزی)، سینا عشوری، سروش رفیعی، آگوستو سزار(احمد عبدالله‌زاده)، حمزه یونس(مهرداد بایرامی)

ترکیب‌سایپا: حامد فلاح‌زاده، سجاد مشکل‌پور، حامد شیری، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علیدوست، علی زینالی(شجاعی)، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی ترابی(مجتبی رمضانی)، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی

در این دیدار که قضاوت آن بر عهده محمدرضا اکبریان است، حمزه یونس دقیقه 26 موفق شد برای تبریزی‌ها گلزنی کرد تا نیمه نخست را تبریزی‌ها با برتری به رختکن بروند.

دقیقه 53 بختیار رحمانی دومین ضربه را هم به خودروسازان وارد کرد تا عملا کار آقامعلم و تیمش را در تبریز تمام کند.

اگرچه سایپا دقایق پایانی تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد ولی راه به جایی نبرد و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان تونی به پایان برسد.

تراکتورسازی با این پیروزی 13 امتیازی شد تا با 5 رده صعود موقتا به رده پنجم جدول برسد. سایپا هم با این شکست با همان 13 امتیاز و با تفاضل گل کمتر به رده ششم سقوط کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز