خبرگزاری کار ایران

روند کسب سهمیه‌ها مطلوب است؛

سجادی: سرپرست کاراته بزودی معرفی می‌شود/ اعلام زمان انتخابات 3 فدراسیون ورزشی

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۳۲۰

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با تایید استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته گفت: سرپرست این فدراسیون به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید نصرالله سجادی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود : سرپرست فدراسیون کاراته به زودی معرفی می شود تا امور اجرایی این فدراسیون را در دست بگیرد .

سجادی همچنین از معرفی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در هفته آینده خبر داد.

معاون وزیر ورزش درباره برگزاری انتخابات برخی از فدراسیون ها اظهار داشت : انتخابات فدراسیون های پزشکی، تنیس روی میز و تیراندازی با کمان در روزهای ششم، شانزدهم و هجدهم آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

سجادی ادامه داد: فرایند اجرایی مجامع انتخاباتی فدراسیون های اتومبیلرانی و شطرنج نیز با نام نویسی از نامزدهای ریاست این فدراسیون ها به زودی آغاز می شود.

وی درباره مشکلات اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: این مشکلات در حال بررسی است اما انتخابات این فدراسیون نیز در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وضعیت کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریودو‍ژانیرو برزیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم ورزشکاران ایرانی بتوانند باقی سهمیه‌های این بازی‌ها را کسب کرده و با آمادگی لازم سال آینده در المپیک حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز