خبرگزاری کار ایران

با حضور ۹ تیم؛

لیگ برتر تکواندو 7 آبان‌ماه استارت می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۳۸۰

لیگ برتر تکواندو با حضور 9 تیم از روز پنجشنبه(7 آبان‌ماه) در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو جوانان-بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور، مشخص شدند و 9 تیم بصورت رفت و برگشت، طی 18 هفته به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمالشرق (سونیا)، هیات تکواندو استان قزوین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

اما هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان، از روز پنجشنبه (7 آبانماه) به میزبانی خانه تکواندو آغار می‌شود که در اولین مبارزه، دو تیم گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار می گیرند.

در ادامه هیات تکواندو شمال شرق به مصاف پاس قوامین می‌رود، هیات تکواندو استان قزوین و شهرداری ساری با یکدیگر مبارزه می کنند و شهرداری وارمین قهرمان دوره قبل مسابقات با صنایع استیل‌البرز رقابت خواهد کرد. یاسین پیشرو قم نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

سال گذشته و در سیزدهمین دوره این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با 31 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، دانشگاه آزاد با 25 امتیاز و تفاضل 28 دوم شد و صنایع استیل البرز با 25 امتیاز و تفاضل 22 در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز