خبرگزاری کار ایران

استقلال‌اهواز ۲ - پدیده ۳؛

جدال پرگل رفقای مشهدی‌ در جنوب/ حنطه حریف مهاجری نشد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۵۹۲

تقابل استقلال‌اهواز و پدیده‌ در جنوب 3 بر 2 به سود مشهدی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته نهم لیگ‌برتر از ساعت 17 در ورزشگاه تختی با قضاوت علیرضا فغانیتیم‌های استقلال اهواز و پدیده‌مشهد رودرروی هم قرار گرفته‌اند که جدال دو تیم 2 بر یک به سود پدیده به پایان رسید.

ترکیب استقلال‌اهواز: پرویز کریمی، سعیدسالارزاده، مهدی اسلامی، طالب ریکانی، مرتضی منصوری، فرزاد آشوبی، شاهین مجیدی، محسن حمیدی، حسین بهرامی، حمزه خذیراوی و رضا بهمئی.

ترکیب پدیده‌مشهد:  مجتبی روشنگر، حسین مرادمند، ایگور پراویچ، رضا ناصحی، مسعود نظرزاده، میثم نقی‌زاده، کریم احمدی، حسین بادامکی، مهدی خیری، محسن یوسفی و یونس شاکری

در این دیدار آبی‌های اهوازی برای نخستین بار با هدایت علی حنطه سرمربی مشهدی و جدید خود به میدان می‌روند که از بخت حنطه، حریف مشهدی را هم رودرروی خود دارد و البته رفیق قدیمی خود یعنی محمدرضا مهاجری که همین مساله این دیدار را جذاب‌تر کرده است.

دقیقه 38 یونس شاکری موفق شد با گلی که به ثمر رساند تیم پدیده را مقابل میزبان پیش بیندازد تا شادی به اردوی تیم مهاجری بیاید.

دقیقه 39 سعید سالارزاده نگذاشت شادی مشهدی‌ها خیلی به درازا بکشد و دروازه پدیده را باز کرد تا بازی را در نیمه نخست به تساوی بکشد. 

دقیقه 58 محسن یوسفی موفق شد پدیده را بار دیگر پیش بندازد.

دقیقه 62 باز هم محسن یوسفی بود که برای تیمش گلزنی کرد تا پدیده 3 بر یک در اهواز پیش بیفتد.

دقیقه 64 با اعلام پنالتی قاضی میدان به سود اهوازی‌ها، فرزاد آشوبی بازیکن کهنه‌کار استقلال موفق شد گل دوم را وارد دروازه پدیده کند تا نتیجه بازی 3 بر 2 شود که بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه پدیده مشهد با 13 امتیاز در جایگاه  هفتم جدول قرار گرفت. استقلال‌اهواز هم با همان 5  امتیاز  جایگاه  پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز