خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال در ایستگاه‌اول؛

شهرداری ارومیه برنده بازی بزرگ هفته نخست/ نخستین شکست شاگردان‌کارخانه

تیم والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال را با پیروزی خیره‌کننده مقابل بانک سرمایه آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته نخست دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر یادواره 200 شهید والیبال امروز با 6 دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای مهم هفته نخست تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان بانک سرمایه بود که در این دیدار بانک سرمایه علیرغم بازیکنان نامداری که در ترکیب خود داشت حریف ارومیه‌ای‌ها نشد و 3 بر یک بازی را واگذار کرد تا شاگردان کارخانه لیگ را با شکست آغاز کنند.

در این دیدار شهرداری ارومیه ست نخست بازی را 25 بر 23 به سود خود به پایان برد. در ست دوم شاگردان کارخانه بازی بهتری ارائه کردند و بازی پایاپای دنبال شد ولی در نهایت این ست با پیروزی 29 بر 27 ارومیه‌ای‌ها همراه بود تا نتیجه بازی 2 بر صفر شد.

ست سوم باز نوبت به پیروزی بانکی‌ها رسید. در این ست دو تیم بازی نزدیکی را ارائه دادند ولی بانکی‌ها موفق شدند 25 بر 23 شهرداری ارومیه را شکست دهند تا نتیجه بازی 2 بر یک شود و امیدها به تیم کارخانه برگردد.

در ست چهارم شاگردان جهانگیر سیدعباسی کار را تمام کرد و موفق شد 25 بر 23 نتیجه را به سود خود رقم بزند تا بازی 3 بر یک به پایان برسد.

پوریا فیاضی از تیم شهرداری ارومیه و ژیگادلو بازیکن خارجی تیم بانک سرمایه در این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کردند و سعید معروف نیز کاپیتان شهرداری ارومیه کارت قرمز دریافت کرد. این سه بازیکن به دلیل دخالت در امر داوری کارت زرد و قرمز از علی اصغر حاجی کاظمی داور اول این دیدار گرفتند.

هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته آینده پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۱۵۶۰۹