خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال در ایستگاه‌اول؛

سایپا به سختی از سد تبریزی‌ها گذشت/ فرار خودروسازان در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۶۱۹

تیم والیبال سایپا به سختی موفق شد میزبان خود شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته نخست دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر یادواره 200 شهید والیبال امروز با 6 دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای هفته نخست تیم شهرداری تبریز در خانه میزبان سایپا بود که شاگردان شهنازی به سختی موفق شدند با پیروزی این دیدار خارج از خانه را به سود خود رقم بزنند.

ست نخست این دیدار 28 بر 26 به سود شهرداری تبریز به پایان رسید ولی ست دوم نارنجی‌ها جبران کردند و موفق شدند با برتری 25 بر 23 بازی را به تساوی بکشند.

ست سوم این دیدار بار دیگر با برتری تبریزی‌ها به پایان رسید و شهرداری‌چی‌ها موفق شدند 25 بر 19 ست را به سود خودبه پایان ببرند تا در آستانه کسب پیروزی قرار بگیردند ولی شاگردان شهنازی ست چهارم جبران کردند و موفق شدند 25 بر 21 به بازی برگردند تا بازی به ست تعیین کننده پنجم کشیده شود.

در ست پایانی هم شاگردان شهنازی با استفاده از تجربه خود تیم برتر میدان بودند و 15 بر 11 نتیجه بازی را به سود خود رقم زدند تا با دست پر از تبریز به تهران برگردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز