خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی جوانان جهان-امارات؛

جوانان جودو راهی ابوظبی شدند/رقابت 9 جودوکار ایران با حریفان جهانی

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۷۶۷

اعضای تیم جودوی جوانان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان صبح امروز عازم ابوظبی شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های جودوی قهرمانی جوانان جهان اول تا پنجم آبان ماه به میزبانی امارات در ابوظبی برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با 9 جودوکار صبح امروز برای حضور در این مسابقات عازم امارات شد.

محمد رشنونژاد در وزن 55 – کیلوگرم ، احمد قاسمی در وزن 60- در وزن 60- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور و علیرضا خجسته در وزن 66 - کیلوگرم ، امید تیزتک در وزن 73 – کیلوگرم ، ایمان نیک اقبال در وزن 81 – کیلوگرم ، حامد رشیدی و حمیدرضا ملک زاده در وزن 90 – کیلوگرم ،رامین صفویه در وزن 100 – کیلوگرم با هدایت احمد کاظمی و محمد منصوری در این دوره از رقابتها به روی به روی تاتامی می روند.

مراسم قرعه کشی مسابقات ساعت 14 امروز در 'نووتل' برگزار خواهد شد. وزن کشی اوزان 55- و 60- نیز از ساعت 20 در همین هتل انجام می شود.

این دوره از مسابقات به مدت 5 روز در دو بخش تیمی و انفرادی با حضور 588 جودوکار از 85 کشور از فردا جمعه به میزبانی ابوظبی آغاز می شود. حضور این تعداد جودوکار در 10 سال گذشته کم سابقه بوده است.

اما در اوزان مختلف وزن 73- کیلوگرم با 62 جودوکار بیشترین شرکت کننده را دارد و وزن 100+ کیلوگرم که تیم ایران نماینده ندارد با 34 جودوکار کمترین شرکت کننده را دارد. بر همین اساس در وزن 55- کیلوگرم 35 جودوکار ، در وزن 60- کیلوگرم 56 جودوکار ، در وزن 66- کیلوگرم 46 جودوکار ، در وزن 81- کیلوگرم 56 جودوکار ، در دو وزن 90- و 100- کیلوگرم نیز هر کدام 35 جودوکار رقابت خواهند داشت.

در میان قاره های مختلف نیز اروپا با 296 جودوکار از 37 کشور بیشترین سهم را دارد. اقیانوسیه هم با 16 جودوکار از دو کشور کمترین سهم داراست. آسیا با 151 جودوکار از 17 کشور ، قاره آمریکا با 97 جودکار از 15 کشور و آفریقا با 55 جودوکار از 14 کشور پراکندگی قاره ای را تشکیل می دهند.

این دوره از رقابت ها از فردا جمعه اول آبان ماه و ااز ساعت 10 صبح به وقت محلی در ابوظبی آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز