خبرگزاری کار ایران

مصدومیت بلای جان پپ و باواریایی‌ها؛

بازگشت آرین روبن، بن عطیه و باشتوبر به ترکیب بایرن/ ریبری در بلاتکلیفی!

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۷۷۹

ستاره‌هلندی بایرن‌مونیخ از هفته آینده به ترکیب باواریایی‌ها برمی‌گردد تا خبر خوبی برای پپ گواردیولا باشد.

به گزارش ایلنا، آرین روبن، فرانک ریبری، مهدی بن‌عطیه، بادشتوبر و ماریو گوتزه جزو لشگر مصدومان بایرن‌مونیخ هستند که نگرانی‌ها را در اردوی باواریایی‌ها تشدید کرده ولی خبر خوب در این اوضاع نامساعد بازگشت روبن از هفته آینده است.

ستاره‌هلندی بایرن به نظر می‌رسد دوران سخت مصدومیت را پشت سر گذاشته و از هفته آینده آماده است که برای تیمش به میدان برود و این خبر خوبی برای پپ گواردیولا خواهد بود که سه‌شنبه شب در ورزشگاه امارات تیمش مقابل توپچی‌های لندنی در لیگ قهرمانان اروپا 2 بر صفر تن به شکست داد.

همچنین مهدی بن‌عطیه و بادشتوبر هم مانند روبن دوران مصدومیت خود را سپری کرده‌اند و می‌تواند از این هفته در بوندسلیگا به میدان بروند تا خط بایرن دوباره جان بگیرد.

البته داستان مصدومیت فرانک ریبری همچنان ادامه دارد و این بازیکن که از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت مزمنی شده هنوز نتوانسته به شرایط تمرینی برگردد و وضعیت بهبود وی چندان خوب پیش نمی رود. معلوم نیست این ستاره فرانسوی تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز