خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی معلولان جهان- قطر؛

خالوندی اولین طلایی کاروان ایران/ کسب چهارمین سهمیه پارالمپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۹۷۸

در سومین روز رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان، محمد خالوندی به نشان طلا و سهمیه پارالمپیک دست یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جانبازان، محمد خالوندی عصر امروز در رقابت‌های پرتاب نیزه،کلاس F57 با 19 حریف روبرو شد و توانست با کسب جایگاه نخست به فینال رقابت‌ها راه یابد.

در مسابقات فینال نیز محمد خالوندی، با ثبت رکورد 43 متر و 76 سانتی متر به عنوان قهرمانی جهان،نشان طلا و سهمیه پارالمپیک دست یافت.

پیمان نصیری، دیگر ملی‌پوش کشورمان نیز قرار بود امروز در مسابقات مقدماتی دو 1500 متر شرکت کند که بنا بر اعلام کمیته برگزاری رقابت‌ها، این مسابقه به صورت تک‌مرحله‌ای، عصر یکشنبه، 3 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

سومین روز رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان قطر برای کاروان ایران در حالی به پایان می‌رسد که تاکنون نمایندگان آن موفق به کسب یک نشان طلا، 3 نقره، یک برنز و در مجموع، 4 سهمیه مستقیم پارالمپیک شده اند.

فردا در چهارمین روز مسابقات، حسینی‌پناه، جوانمردی و صدقی در رقابت‌های پرتاب وزنه و پیمان نصیری در دوی 1500 متر شرکت می‌کنند.

رقابت‌های جهانی قطر از 30 مهرماه آغاز شده و طی 10 روز بیش از 1200 ورزشکار از 100 کشور جهان در 40 کلاس پزشکی مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین ایران نیز با 19 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز