خبرگزاری کار ایران

بدترین قرعه لیگ به ما خورد؛

کارخانه: فدراسیون‌والیبال باید قوی‌تر عمل کند/ در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۱۳۰

سرمربی تیم والیبال بانک‌سرمایه گفت: بدترین قرعه لیگ امسال به ما خورد.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در شروع مسابقات حساس‌ترین بازی لیگ به ما خورد. امسال بدترین قرعه لیگ به ما خورد و بدتر از این نمی‌شد. اولین بازی ما در ارومیه بود و خوب هم بازی کردیم اما باختیم.

وی افزود: سال اول حضور ما در لیگ است و پاسور ما هم جدید است و زمان می‌خواهد به هماهنگی برسیم. البته در ارومیه، شهرداری نهایت استفاده را از میزبانی‌اش برد و باختیم. در بقیه بازی‌ها محکوم به برد هستیم و نباید از بقیه تیم‌ها عقب بیفتیم.

وی ادامه داد: در ارومیه به شهرام محمودی بی‌احترامی شد و بازی تحت‌تاثیر این مسائل بود. شهرام برای والیبال این مملکت زحمت کشیده است. فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده بودند اگر توهینی به کسی شود بازی را قطع می‌کنند اما چنین کاری نکردند. بازی‌ها باید قانونمند شود و اگر بازی‌ها حساس‌تر شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

سرمربی بانک سرمایه اظهار داشت: در امتیازات حساس اتفاقاتی برای ما افتاد و انتظار ما از داوری خیلی بالاتر بود. ما فیلم داریم و مستند صحبت می‌کنیم. در 4-5 امتیاز باید امتیاز را به ما می‌دادند اما اشتباهات داوری امتیاز را به حریف داد و این امتیازات پایانی هر گیم برای ما خیلی حساس بود.

کارخانه در پایان گفت: دنبال توجیه نیستم. ما باختیم و باید جبران کنیم اما اگر الان نتوانیم جلوی این مسائل را بگیریم کار برای خود فدراسیون خیلی سخت خواهد شد. ناظرها باید خیلی قدرتمندتر عمل کنند. ما باختیم و نوش جان‌شان اما تمام توان ما این نیست و قطعا خیلی بهتر خواهیم شد. انتظار ما بالا است و فدراسیون باید خیلی قوی‌تر عمل کند و برای بازی به این حساسی باید داور باتجربه‌تری را می‌گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز