خبرگزاری کار ایران

والیبال‌جام‌باشگاه‌های جهان؛

نخستین تمرین توپی پیکان در برزیل/ شاگردان‌پیمان آماده مصاف با مصری‌ها

نخستین تمرین توپی تیم والیبال پیکان در یکی از سالن‌های حومه شهر بلوهوریزنته برزیل برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از پنجم تا نهم آبان‌ماه به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

نخستین تمرین توپی تیم والیبال پیکان که به عنوان نماینده‌آسیا در این رقابت‌ها شرکت دارد، نزدیک به 2 ساعت طول کشید.

این تمرین بیشتر اختصاص به سرویس و دریافت داشت. پیمان اکبری به همراه دستیارانش سعید رضایی، رضا ابراهیمی و مرتضی عهدی روی جزییات نظارت داشتند و حتی با قطع کردن تمرین، خواستار شیوه درست اجرای تکنیک‌ها می‌شدند.

بازیکنان پیکان به رغم سفری طولانی و خسته‌کننده به برزیل با اشتیاق و با روحیه، تمرین توپی را به پایان بردند. دقایق پایانی تمرین پیکان با ورود بازیکنان الاهلی‌مصر همراه شد و آنان که دقایقی زودتر از زمان تعیین شده به سالن آمده بودند ، شاهد تمرینات تیم پیکان بودند.

تیم پیکان 2 جلسه تمرینی صبح و عصر یکشنبه خواهد داشت و صبح دوشنبه با انجام تمرین در سالن اصلی بازی ها ، آماده نخستین بازی خود با قهرمان باشگاه‌های آفریقا الاهلی مصر خواهد شد .

الاهلی بعد از قهرمانی در باشگاه‌های آفریقا دچار تغییر و تحول در کادرفنی و بازیکنانش شده و در این جام یک بازیکن قدرتی دریافت‌کننده برزیلی بنام برونو را جذب کرده است.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با حضور 6 تیم پیکان ایران(نماینده‌آسیا)، زنیت‌کازان‌روسیه(نماینده‌اروپا)، کاپیتانس دآرسیبوی پورتو ریکو (نماینده‌نورسکا)، الاهلی‌مصر(نماینده‌آفریقا)، یوپی‌سی‌ان آرژانتین(نماینده آمریکای‌جنوبی) و ساداکروزیروی برزیل(میزبان مسابقات) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۱۶۱۳۵