خبرگزاری کار ایران

جودوی جوانان جهان-امارات؛

طلسم بازی دوم گریبان جوانان جودوی ایران گرفت/حذف 3 نماینده کشورمان در مبارزه دوم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۱۸۲

سه جودوکار کشورمان در روز سوم رقابت های جوانان جهان با شکشت برابر رقبای خود در دور دوم از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون جودو، در ادامه این مسابقات که در ابوظبی جریان دارد  3 نماینده ایران در اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها حذف شدند. 

ایمان نیک‌اقبال در وزن ٨١-کیلوگرم  که در اولین دیدار «الچیر» لبنانی را با امتیاز «وازاری» شکست داده بود دور دوم مقابل « فرانک دی‌ویت» از هلند با ضربه فنی بازنده شد. این هلندی نفر 45 رنگینگ بزرگسالان جهان، 2 برنز رقابت‌های گرانداسلم پاریس و زاگرب در 2 ماه گذشته، مدال طلای اروپا و نقره نوجوانان را در کارنامه دارد.   

در وزن ٩٠- کیلوگرم حمیدرضا ملک زاده قهرمان نوجوانان آسیا نیز دور نخست «جک هاتون" از آمریکا را شکست داد. وی در مبارزه بعدی به مصاف «ایگولینکوف» از روسیه رفت و مقابل نایب‌قهرمان دوره قبل و قهرمان نوجوانان جهان با ضربه فنی بازنده و از جدول مسابقات خارج شد. 

حامد رشیدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن که دور نخست استراحت داشت و سپس در ثانیه پایانی «هوم برتو» از برزیل را ضربه‌فنی کرده بود در دومین مبارزه خود مقابل «بکا» نفر سوم رنکیگ بزرگسالان جهان از گرجستان را ضربه فنی و حذف شد.

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز