خبرگزاری کار ایران

به راحتی قهرمان آسیا می‌شویم؛

جاوید: 2 باخت مقابل ایتالیا نگران‌کننده نیست/ مهم موفقیت در جام‌جهانی است

ملی‌پوش فوتسال ایران تاکید کرد که به لحاظ تاکتیکی چیزهای زیادی از تیم ملی ایتالیا یاد گرفتیم.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره 2 بازی تدارکاتی با ایتالیا گفت: این تیم سال قبل قهرمان اروپا شده بود و از جام‌جهانی 2008 به بعد با آنها بازی نکرده بودیم. این 2 بازی که با آنها داشتیم تجربه بسیار خوبی برای ما بود و به لحاظ تاکتیکی چیزهای زیادی از ایتالیا یاد گرفتیم.

فوتسال - مهدی جاویدوی افزود: این 2 باخت مقابل ایتالیا نگران‌کننده نیست چون ایتالیا تیم سوم دنیا است و در رنکینگ از ما بالاتر است و باید سطح کیفی بازی را ببینیم. این 2 بازی بهترین بازی‌های ما در چند سال اخیر بود و تنها نقطه ضعف ما در این بازی‌ها گل نشدن توپ‌های ما بود اما به لحاظ کیفی و تاکتیکی عالی بودیم.

این ملی‌پوش فوتسال درباره کارکردن با ناظم‌الشریعه در تیم‌ملی اظهار داشت: ناظم‌الشریعه 4 بازی سرمربی تیم‌ملی بوده و متاسفانه فرصت زیادی نداشته تا با تیم تمرین کند و سیستم مورد نظرش را تمرین دهد. باید فرصت باشد تا با تیم‌ملی تمرین کند اما با ما صحبت کرد و گفت چه سیستمی مورد نظرش است. وی در این 4 بازی مدیریت خود را نشان داد و همه بچه‌ها وظایف خود را به خوبی می‌دانستند.

فوتسال - مهدی جاویدجاوید در پایان در پاسخ به این سوال که تیم ژاپن سال‌های اخیر ما را شکست داده و قهرمانی آسیا را از ما گرفته گفت: البته به لحاظ کیفی ما خیلی بهتر از ژاپن هستیم اما یک بحث روانی هم هست که ژاپن 2 دوره قهرمان آسیا شده اما همان‌طور که تاسیسات‌دریایی قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و ژاپنی‌ها را شکست داد ما هم می‌توانیم به راحتی قهرمان جام ملت های آسیا شویم. بحث ما در حال حاضر موفقیت در جام‌جهانی 2016 است و امیدوارم با قهرمانی آسیا این راه شروع شود و در جام‌جهانی مقام خوبی کسب کنیم.

کد خبر : ۳۱۶۲۲۲