خبرگزاری کار ایران

نصرالله سجادی خبر داد:

برگزاری انتخابات شطرنج و اتومبیلرانی تا آخر پاییز/ثبت‌نام از نامزدهای والیبال از بهمن

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۳۹۶

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد که انتخابات فدراسیون‌های شطرنج و اتومبیلرانی تا آخر پاییز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در این باره اظهارکرد: انتخابات فدراسیون‌های شطرنج و اتومبیلرانی را تا آخر پاییز برگزار می‌کنیم. اکنون نیز مراحل اداری بعد از ثبت نام نامزدها برای انتخابات فدراسیون‌های شطرنج و اتومبیلرانی در حال انجام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن روند برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون‌ها تاکنون، گفت: چهارشنبه این هفته انتخابات فدراسیون پزشکی - ورزشی را ساعت 10 صبح برگزار می کنیم ضمن این که ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از بهمن امسال شروع می شود.

سجادی درباره تفاهم نامه‌های مالی با فدراسیون ها برای سال آینده هم، افزود: از اواسط بهمن امسال کار امضای تفاهم نامه ها برای سال 95 با فدراسیون آغاز می شود و تا انتهای اسفند مانند سال گذشته این کار تمام خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای درباره ادامه کار ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، خاطر نشان کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی و هماهنگی خوبی برای موفقیت ایران در المپیک آینده وجود دارد و جلسه بعدی ما اواخر آبان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز