خبرگزاری کار ایران

فقط۲جلسه با تمام نفرات تمرین کردیم؛

شمسایی: اولویت با تیم‌ملی است اما ما هم نباید ضرر کنیم/ تنها تیم میزبان- میهمان هستیم

سرمربی تیم‌ فوتسال تاسیسات‌دریایی معتقد است همه باید دست به دست هم بدهیم و تیم ملی را حمایت کنیم تا در مسابقات آسیایی و جام‌جهانی موفق شود.

گفت‌وگوی وحید شمسایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در آستانه بازی با مس‌سونگون شرایط تاسیسات چطور است؟

شرایط تیم خوب است. فقط در نیم فصل که تیم‌ها ریکاوری می‌کنند و با تمرینات بهتر به استقبال نیم‌فصل دوم می‌روند، ما به خاطر علاقه‌ای که به کشورمان و تیم‌ملی داریم 5 بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتیم و با 6-7 نفر تمرین می‌کردیم. ما کلا 2 جلسه با تمامی نفرات تمرین کردیم اما اولویت ما خدمت به تیم‌ملی است هر چند خودمان هم نباید ضرر کنیم.

* مس سونگون را چطور تیمی می‌بینید؟

تیم خوبی است که مربی کاربلدی دارد. این تیم ملی‌پوشان و بازیکنان خارجی خیلی‌خوبی دارد. مس سونگون سرمایه‌گذاری خیلی خوبی انجام داده و بازی سختی برای 2 تیم است که امیدوارم قشنگ و جذاب هم باشد.

* البته شما از امتیاز میزبانی هم برخوردارید؟

ما تنها تیم میزبان- میهمان هستیم. ما تنها تیمی هستیم که تماشاگر نداریم و آن 200-300 نفری هم که می‌آیند رفقای خودمان هستند. الان میزبان و میهمان وجود ندارد و باید هر جایی نتیجه گرفت. البته هر تیمی به تهران می‌آید راحت است چون تماشاگری وجود ندارد و میزبانی ما برای حریفان آزاردهنده نیست.

* درباره تیم‌ملی صحبت کنیم. ما در ایتالیا 2 بازی دوستانه انجام دادیم و باختیم...

بازی‌های تدارکاتی هر تیمی دنبال نقاط ضعف و قوت خودش است و نتیجه اصلا مهم نیست. ما 2 بازی با ایتالیا و 2 بازی هم با روسیه که تیم‌های قدرتمندی در دنیا هستند انجام دادیم و بعد از آن هم گرندپری را داریم که با تیم‌های قدرتمند دنیا مثل برزیل و کلمبیا بازی می‌کنیم و از نظر روحی و ذهنی آماده می‌شویم. همه این کارها به خاطر این است که تیم‌ملی با آمادگی کامل به جام ملت‌های آسیا در ازبکستان برود.

* فکر می‌کنید این دوره می‌توانیم قهرمانی را از ژاپنی‌ها پس بگیریم؟

همه قشنگی فوتبال و فوتسال به این است که نمی‌توان نتایج آن را پیش‌بینی کرد اما قابلیت فوتسال ما این است که روسیه را می‌برد و به ایتالیا در خانه این تیم سخت می‌بازد. در آسیا ژاپن و تایلند رقیبان اصلی ما هستند و ازبکستان هم می‌خواهد سنت‌شکنی کند و بالاخره به جام‌جهانی برود. الان 4-5 تیم در آسیا نزدیک به هم هستند و بازی‌های سختی داریم اما باید بدانیم قدرت اول آسیا هستیم، همانطور که تاسیسات‌دریایی قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و نشان داد قدرت فوتسال آسیا هستیم.

* درباره هدایت تیم‌ملی توسط ناظم‌الشریعه چه صحبتی دارید؟

ناظم‌الشریعه الان به عنوان سرمربی انتخاب شده و ما نمی‌توانیم نظر بدهیم و فدراسیون باید نظر بدهد. ما مهره‌های خوبی در لیگ ایران داریم و مجموعه تیم‌ملی ما خوب است. علی صانعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند و امیر فراشی هم کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد. جامعه فوتسال کمک کند و حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

کد خبر : ۳۱۶۴۸۱