خبرگزاری کار ایران

برای یک هفته؛

مشهد میزبان تیم ملی والیبال نشسته ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۵۰۶

خراسان‌رضوی به مدت یک هفته میزبان تیم ملی والیبال‌نشسته خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این اردو به مدت یک هفته از 5 آبان در سالن جانبازان مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.

اعضای تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار هم برای آمادگی و حضور در مسابقات لیگ‌برتر والیبال نشسته(جام ایثار) با تیم ملی والیبال نشسته در این اردو حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: تا مرحله پیشین، اردوهای تیم ملی در قالب 2 گروه الف و ب برگزار می‌شد. در این مرحله این 2 گروه ادغام شده‌اند و به جهت ایجاد رقابت بیشتر، تمرینات آنها به صورت همزمان و در قالب یک گروه انجام می‌شود.

هادی رضایی افزود: میزبانی این مرحله از تمرینات بر عهده باشگاه ثامن‌الحجج است و تمرینات در مشهدمقدس برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: علیرضا معمری، بهمن تاروردی‌زاده، حسن محمدی و حسن بخشعلی‌پور به عنوان مربیان تیم ملی در  تمرینات این مرحله هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند.

اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به هفتمین اردوی آمادگی تیم والیبال نشسته به شرح زیر اعلام شده است:

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده(تهران)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی(البرز)، حسین فرزانه، ابوالفضل محرمخانی(قزوین)، محمدرضا سبحانی‌نیا(اصفهان)، امیرحسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری(مازندران)، عیسی زیراهی، مجتبی حیدری(مرکزی)، میثم علیپور(گیلان)، آرش خرمالی، احمد ایری، سلیم شعاع(گلستان)، رضا خلیل‌رضائی، ناصر پورحسن(آذربایجان‌غربی)، سید حسین حسینی، حسین گلستانی(قم)، مهدی بابادی(خراسان رضوی)

والیبالیست‌های دعوت شده از امروز، وارد محل برگزاری اردو خواهند شد و تمرینات آنها از 5 تا 11 آبان‌ماه در جریان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز