خبرگزاری کار ایران

تعطیلات لیگ دیگر به ضرر ماست؛

دایی: بازی بزرگی مقابل سایپا داریم/ امیدوارم طلسم صبا بشکند

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۵۴۶

سرمربی صبای قم گفت: سایپا بازیکنان باتجربه زیادی دارد و من فکر می‌کنم فردا بازی بزرگی مقابل این تیم پیش رو داریم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی مهم است. سایپا تیم بسیار خوبی است. جلالی مربی بسیار با دانشی است. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و بازی سختی در پیش داریم.

دایی افزود: بازیکنان سایپا بسیار با تجربه هستند و این کار ما را سخت می‌کند. در این چند روز به خوبی تمرین کرده‌ایم و باشگاه امکانات را فراهم کرده‌ تا فقط به فوتبال فکر کنیم. تلاش می‌کنیم صبا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در مورد برنامه فشرده لیگ و تعطیلی دوباره لیگ بعد از بازی‌های شنبه، گفت: مطمئنا تعطیلات لیگ تا الان خوب بود و از نظر بدنی خودمان را بالا آوردیم و از این به بعد تعطیلات روی روند تیمی ما تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توانیم در این مدت مسابقه رسمی انجام بدهیم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با انجام تمرینات مناسب کار را پیش ببریم و با هماهنگی باشگاه می‌خواهیم یک اردوی خوب تشکیل بدهیم که البته این مسئله به نظر مالک باشگاه هم بستگی دارد. بدون شک تمرینات را ادامه می‌دهیم و باید تیم را در شرایط آرمانی نگه داریم و این مسئله به معنی تمرینات بدنسازی نیست و باید با انجام بازی‌های دوستانه خوب خلاء مسابقات رسمی را پُر کنیم.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: قاسم دهنوی را به خاطر رای کمیته انضباطی نداریم و فکر می‌کنم در حق دهنوی و باشگاه صبا ظلم شد. همه در تلویزیون دیدند چه اتفاقی رخ داد و این بازیکن خوب را در بازی قبل و مسابقه فردا به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. قربانی و هاشم بیک‌زاده هم مصدوم هستند. سعی می‌کنیم جای خالی آنها را به خوبی پر کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه تیمش در بیرون از خانه پیروز نشده، گفت: دلیل این مسئله مشخص است و سه چهار روز مانده به لیگ تیم تشکیل شده و تمرین خاصی از نظر بدنی نکرده بودیم و 60 تا 70 درصد تیم را عوض کردیم و نیاز به زمان داشتیم تا شکل بگیریم و با گذشت زمان از لحاظ بدنی وتاکتیکی به بهبود رسیدیم و خیلی وقت است بیرون از خانه پیروز نشده است. امیدواریم فردا به پیروزی برسیم تا این طلسم شکسته شود و توانایی داریم که داخل و خارج از خانه پیروز شویم. با احترام به حریفان ما تا کنون خوب کار کرده‌ایم. حالا هم خوب تمرین می‌کنیم و صبا می‌تواند خود را بالای جدول حفظ کند و فصل آینده سهمیه آسیایی بگیریم.

دایی در مورد اینکه فردا هم از محمد قاضی به عنوان مهاجم هدف استفاده کنید، گفت: باید برای شرایط بازی صبر کنیم و ببینم شرایط چطور رقم می‌خورد. قاضی مهاجم حرفه‌ای است و توانش را نشان داده و می‌توانیم بیش از آنها از او استفاده کنیم و محمد از نظر اخلاقی نمونه است و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز