خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی تکواندو- قزاقستان؛

کار اسبقی به بیمارستان کشید/ حذف 2 تکواندوکار ایران از دور رقابت‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۵۸۹

تکواندوکار وزن 68-کیلوگرم کشورمان پس از مصدومیت شدید بینی در مبارزه اول از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، امروز (دوشنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 63-و 68-کیلوگرم پیگیری شد که بهنام اسبقی و فرزاد ذوالقدری نمایندگان کشورمان در وزن چهارم بودند.

بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68-کیلوگرم کشورمان، پس از اینکه در مبارزه اول مقابل نماینده قزاقستان و به دلیل ضربات خطا و مشت این تکواندوکار به صورتش از ناحیه بینی با آسیب و شکستگی مواجه شده بود، در مبارزه دوم علیرغم درد شدیدی که داشت رو در روی نماینده روسیه قرار گرفت و در امتیاز طلایی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. اسبقی پس از این مبارزه بلافاصله راهی بیمارستان شد. نماینده کشورمان در مبارزه اول با نتیجه 22 بر 7 تکواندوکار قزاق را از پیش رو برداشته بود.

همچنین فرزاد ذوالقدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی 14 بر 4 مقابل نماینده قزاقستان در ادامه برابر تکواندوکار اردن شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

روز گذشته در اولین روز این مسابقات، آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده بود.

تیم ملی ایران، فردا در سومین روز بازی‌ها نماینده‌ای را ندارد و امید عمیدی تکواندوکار وزن 87-کیلوگرم کشورمان بعنوان آخرین نماینده ایران روز چهارشنبه روی شیاپ چانگ می‌رود.

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از دیروز در شهر "آلماتی" قزاقستان آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی حاضر شده است.

این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز