خبرگزاری کار ایران

مصوبات شورای تامین اعلام شد؛

تغییر زمان دیدار استقلال و پرسپولیس/ پنجشنبه آغاز زمان بلیت فروشی

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۷۶۳

مصوبات شورای تامین استان تهران برای دربی 81 تیم های استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه با حضور صفرعلی‌براتلو معاونت سیاسی امنیتی استاندار تهران، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی و نمایندگان تمامی نهادهای مرتبط برگزار شد.

مهدی تاج در مورد این جلسه اظهار داشت: در این نشست مقرر شد ساعت شروع شهرآورد از ساعت 15:30 به 15 تغییر یابد.

وی در ادامه افزود: همچنین درباره برگزاری هر چه بهتر دیدار روز جمعه بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید درب ورزشگاه از ساعت 10 صبح بر روی تماشاگران دو تیم باز شود.

تاج در ادامه بیان داشت: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می شود که تماشاگران می توانند از هم اکنون تا روز پنجشنبه از طریق مراجعه به سایت Footballeticket.ir نسبت برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: تمام سازمان‌های امنیتی و ارگان ها و نهادها برای هرچه بهتر برگزار شدن شهرآورد پایتخت قول همکاری دادند.

تاج در پایان گفت: با توجه به ایام محرم، برنامه های فرهنگی ویژه ای در روز برگزاری هشتاد و یکمین دیدار سرخآبی ها پیش بینی شده است که اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز