خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با الاهلی‌مصر اعلام شد؛

پیکان جوان‌ترین تیم قهرمانی باشگاه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۲۴

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان از امشب با دیدار پیکان و الاهلی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با حضور 6 تیم پیکان ایران(نماینده‌آسیا)، زنیت‌کازان‌روسیه(نماینده‌اروپا)، کاپیتانس دآرسیبوی پورتوریکو (نماینده‌نورسکا)، الاهلی‌مصر(نماینده‌آفریقا)، یوپی سی‌ان آرژانتین(نماینده آمریکای‌جنوبی) و سادا کروزیروی‌برزیل(میزبان مسابقات) از پنجم تا نهم آبان‌ماه پیگیری می‌شود.

ترین‌های این رقابت ها به قرار زیر است:

مسن‌ترین تیم: کاپیتانس دی‌آرسیبو با میانگین ۳۰ سال و 2 ماه.

جوان‌ترین تیم: پیکان ایران با میانگین سنی ۲۴ سال و ۹ ماه.

بلند قامت‌ترین تیم: زنیت‌کازان روسیه با میانگین قدی ۲ متر.

کوتاه قامت‌ترین تیم: کاپیتانس پورتوریکو با میانگین قدی ۱۹۲ سانتیمتر.

بلندترین بازیکن: عبود الحلیم از الاهلی‌مصر و کاسرز گومز از کاپیتانس دی‌آرسیبو پورتوریکو با 2 متر و 10 سانتی متر

کوتاه قامت ترین بازیکن: سباستین از آرژانتین با ۱۷۰ سانتیمتر قد

** تکنیکال میتینگ برگزار شد

مراسم جنرال تکنیکال میتینگ با حضور اعضای برگزیده fivb و سرمربیان، سرپرستان و پزشکان شش تیم حاضر در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان در هتل محل اقامت تیم ها برگزار شد.

این مراسم با تاخیر نیم ساعته به جای ۹ شب به وقت محلی ، ساعت 9:30 دقیقه برگزار شد . دلیل این تاخیر ناشی از تاخیر ولادیمیر آلکنو سرمربی زنیت کازان از تمرین تیمش بود .

در این جلسه قوانین بازی‌ها به اطلاع حاضرین رسید و پس از معرفی اعضای ژوری، داوران و کادرفنی تیم‌های شرکت کننده به پایان رسید .

7 داور بین المللی دیدارهای این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند که از این جمع دو داور از کشور میزبان برزیل است . تنها سهمیه آسیا نیز متعلق به یک داور از چین شد.

والری ورمیگلیو پاسور، امیر غفور در قطر پاسور، نیکولای نیکولوف و سامان فائزی به عنوان 2 مدافع سرعتی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی 2 بازیکن قدرتی دریافت‌کننده و مهدی مرندی لیبرو در ترکیب شروع بازی برای پیکان به میدان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز