خبرگزاری کار ایران

با حضور ۵ ورزشکار پیگیری می‌شود؛

تمرینات فشرده و تخصصی پرتابگران نیزه ایران در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۵۴

اردوی متمرکز پرتاب نیزه که از روز 27 مهر ماه آغاز شده، تا چهارشنبه هفته آینده در خرم آباد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، نخستین اردوی اختصاصی پرتابگران نیزه در سال جاری، که از روز 27 مهر ماه با حضور پنج ورزشکار جوان و بزرگسال در شهر خرم آباد آغاز شده و قرار بود به مدت 14 روز ادامه داشته باشد، با تمدید مدت اردو، چهارشنبه هفته آینده (13 آبان ماه) به پایان خواهد رسید.

این اردوی تدارکاتی با هدف آماده سازی ورزشکاران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال برگزاری است و پرتابگران تمرینات پرتابی و تکنیکی خود را در ورزشگاه تختی و تمرینات بدنسازی و آماده سازی را در پایگاه قهرمانی استان لرستان پیگیری می‌کنند.

محسن شاهرخی به عنوان سرمربی، مهدی روایی مربی و مهدی شاهرخی سرپرست کار هدایت ورزشکاران در این اردوی  را برعهده دارند.

در بخش بزرگسالان ایوب آرخی از گلستان، صادق خادمی از یاسوج و یونس یوسفوند و در بخش جوانان عناویت وفابین از یاسوج و دانیال کاووسی از گلستان از ورزشکاران حاضر در این اردو بودند.  

بر اساس اعلام سرپرست اردو، پرتابگرانی که در رده جوانان رکورد بیش از 60 متر و در درده بزرگسالان بیش از 70 متر را در کارنامه داشتند به این اردو دعوت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز