خبرگزاری کار ایران

منتظرنظر قطعی متخصصان هستیم

توضیحات علی مرادی درباره مصدومیت بهداد سلیمی

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۷۵

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره مصدومیت بهداد سلیمی در جریان تمرینات تیم ملی گفت: پس از معاینات نهایی متخصصان، جواب قطعی از زانویی آسیب‌دیده بهداد داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل فدراسیون وزنه‌برداری، علی مرادی درباره آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی قوی‌ترین وزنه‌بردار جهان تصریح کرد: روز گذشته در تمرینات تیم ملی بزرگسالان بهداد سلیمی از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد که آزمایشات اولیه از سوی رییس کمیته‌پزشکی و متخصصان مربوطه صورت گرفت.

وی ادامه داد: باید عکس و معاینه نهایی از زانویی بهداد سلیمی  بررسی شود تا درباره حد و اندازه های آسیب‌دیدگی از سوی پزشکان نظر قطعی داده شود. البته نظر اولیه پزشکان متخصص در مصدومیت بهداد سلیمی، آسیب دیدگی شدید است ولی باید منتظر نظر نهایی باشیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره همکاری متقابل فدراسیون وزنه برداری و فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری به صورت فعال و مداوم با فدراسیون پزشکی ورزشی ارتباط دارند که بر همین اساس بهترین پزشک و فیزیوتراپ را که بصورت شبانه روزی در کمپ تیم های ملی وزنه برداری حضور دارند. که این همکاری چندی پیش در آسیب دیدگی آرنج سعید محمدپور نیز انجام شد.

مرادی درباره جایگزین بهداد سلیمی در مسابقات جهانی آمریکا تاکید کرد: بهادر مولایی نفر دوم تیم ملی وزنه برداری در دسته فوق سنگین به حساب می آید. وی وزنه بردار بسیار خوب و باتجربه ای است که دارنده مدال نقره جهان نیز هم هست و در آخرین تمرینات رکورد های خیلی خوبی را به ثبت رسانده است و امیدواریم تا مولایی در غالب تیم ملی در رقابتهای جهانی امریکا انتظارات فدراسیون و کادر فنی برآورده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز