خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر‌ در ایستگاه‌دهم؛

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن4 ؛ جدال عجیب در یادگار/ خاطره نفت زنده شد!

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۹۴۳

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن در یادگار امام با تساوی عجیب 4 بر 4 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته‌دهم لیگ‌برتر تیم‌های تراکتورسازی‌تبریز و ذوب‌آهن‌اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل و عجیب با نتیجه تساوی 4 بر 4 به پایان رسید در حالی‌که تراکتورسازان 4 بر یک پیش افتاده بودند!

ترکیب‌تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی و حمزه یونس

ترکیب‌ذوب‌آهن: محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی

دقیقه 16 سروش رفیعی روی شوتی زیبا دروازه مهمان اصفهانی را گشود تا تیمش را در ورزشگاه خانگی یک بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 27 احسان پهلوان شوت رفیعی را پاسخ داد و با شوتی دیدنی دروازه تراکتورسازان را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه 45 بختیار رحمانی هم در این دیدار گلزنی کرد تا تبریزی‌ها را برنده به رختکن بفرستد.

دقیقه 55 شاهین ثاقبی هم موفق شد برای تیم تراکتورسازی گل سوم را به ثمر رساند تا برتری تیمش را قاطعانه‌تر کند. وی پس از گلزنی لباس خود را از تن درآورد که با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 75 بختیار رحمانی روی ارسال زمینی آقایی موفق شد دومین گل خود در این دیدار و چهارمین گل فصل خود را برای تراکتورسازان به ثمر برساند.

دقیقه 81 مرتضی تبریزی روی ارسال مهدی رجب‌زاده دروازه تراکتورسازان را باز کرد تا فاصله دو تیم به 2 گل کاهش پیدا کند. 

دقیقه 86 کاوه رضایی موفق شد به زیبایی با ضربه‌ای پشت پا برای سومین بار دروازه تراکتورسازان را باز کند تا امیدها به تیم گل‌محمدی برگردد.

دقیقه 90+4 دانیال اسماعیلی فر روی ارسال رجب‌زاده موفق شد با ضربه سر چهارمین گل ذوبی‌ها را هم وارد دروازه تبریزی‌ها کند تا این دیدار عجیب 4 بر 4 به پایان برسد و یحیی با یک امتیاز از تبریز به اصفهان برگردد.

با این تساوی تراکتورسازی 14 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید و ذوب‌آهن هم با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت تا سپاهان به رده چهارم سقوط کند.

این دیدار خاطره بازی تراکتورسازی و نفت را بار دیگر زنده کرد که در آن بازی در حالیکه شاگردان تونی 3 بر یک پیش افتاده بودند و می‌توانستند عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم را کسب کنند بازی 3 بر 3 شد تا قهرمانی به شکلی عجیب و دراماتیک از دست تبریزی‌ها خارج شود.

نتایج سایر دیدارهای عصر امروز به شرح زیر است:

پدیده مشهد یک - نفت‌تهران 2

گل‌ها: بوحمدان(25) و صادقیان(56پنالتی) برای نفت و  خیری(49) برای پدیده

سایپا البرز صفر - صبای قم صفر

راه‌آهن تهران صفر - گسترش‌فولاد تبریز صفر

فولادخوزستان صفر - سیاه‌جامگان مشهد صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز