خبرگزاری کار ایران

فولاد یک - سیاه‌جامگان صفر؛

چاگو به داد دراگان رسید؛ فولاد از قعر گریخت/ دایی‌فرهاد ناجی کروات‌ها !

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۹۸۸

تقابل دراگان اسکوچیچ و فرهاد کاظمی در اهواز با یک گل به سود مرد کروات به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار از هفته دهم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر میزبان سیاه‌جامگان مشهد است که این دیدار با  گل دقیقه 89 ماتیاس چاگو به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

ترکیب فولاد:  علیرضا سلیمی، بهمن کامل، امید خالدی، مساریچ، دغاغله(حبیبی‌نژاد)، محمدرضا خان‌زاده، مهدی بدرلو(ایمانی)، حسین ابراهیمی، ماتیاس چاگو، فشنگچی(شریفات) و ساسان انصاری.

ترکیب‌سیاه‌جامگان: محسن فروزان، سیدمیثم حسینی، افراسیابی، سعید مهدی‌پور، محسن دلیر(احمد کامدار)، رضا عنایتی، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده، زامهزان(امید سینگ)، بهروز افشار و داسیلوا(احمدی)

این دیدار در حالیکه تا دقیقه 89 بدون گل دنبال می‌شد ماتیاس چاگو برق‌آسا از چنگ مدافعان مشهدی عبور کرد و در مصافی تک به تک فروزان را هم تسلیم کرد تا دروازه سیاه‌جامگان باز شود و طلسم فولاد بشکند.

این نخستین برد اسکوچیچ با فولاد از آغاز لیگ برتر پانزدهم تا هفته‌دهم است تا این تیم از بحرانی عجیب خارج شود.

در سوی دیگر میدان فرهاد کاظمی هم دومین باخت متوالی را با سیاه‌جامگان متحمل شد تا در بحران فرو برود. دایی‌فرهاد که به عنوان ناجی به مشهد رفته با توقف سپاهان در فولادشهر خبرساز شد ولی هفته نهم به پرسپولیس باخت تا تیم برانکو را از بحران خارج کند و حالا در اهواز دیگر مرد کروات را هم از قهر جدول بیرون کشید تا عملا نسخه‌هایش معکوس باشد و برای رقبا جواب بدهد.

با این نتیجه فولاد 6 امتیازی شد تا بالاخره از انتهای جدول جدا شود و دیگر تیم اهوازی یعنی استقلال‌اهواز را به قعر جدول بفرستد. سیاه‌جامگان هم با 7 امتیاز جایگاه چهاردهم را در اختیار دارد و یکی از کاندیداهای سقوط است.

نتایج دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

پدیده مشهد یک - نفت تهران 2

گل‌ها: بوحمدان(25) و صادقیان(56پنالتی) برای نفت و  خیری(49) برای پدیده

تراکتورسازی تبریز 4 - ذوب‌آهن اصفهان 4

گل‌ها: رفیعی(16)، رحمانی( 45و 75) و ثاقبی(55) برای تراکتور و پهلوان(27)، تبریزی(81)، رضایی(86)و اسماعیلی فر(90+4)برای ذوب

راه‌آهن صفر - گسترش‌فولاد صفر

سایپا صفر - صبای‌قم صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز