خبرگزاری کار ایران

مردادی‌ها بردن را دوست دارند؛

رخام: هیچ حرفی جز بردن پرسپولیس نداریم/ آرش از شاخصه‌های بردن دربی است

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۰۹

بازیگر سینمای ایران گفت: شرایط استقلال در آستانه دربی عالی است و آماده یک برد قاطع مقابل پرسپولیس هستیم.

شراره رخام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط استقلال در آستانه دربی عالی است. با ترکیب جوانی که به تیم اضافه شده و حضور بازیکنانی مثل حنیف و برهانی برای دربی آماده‌ایم.

وی ادامه داد: آرش برهانی یکی از شاخصه‌های برد ما در دربی است. رحمتی هم در بازی با سپاهان ثابت کرد از آمادگی خوبی برای دربی برخوردار است. یعقوب کریمی هم یکی از امیدهای ما برای این دربی است. ضمن اینکه طبق گفته مظلومی ما حرف‌مان را درون زمین می‌زنیم و بدون هیچ کری خواندنی حرف‌مان را با یک برد قاطع درون زمین خواهیم زد.

رخام افزود: پرسپولیس یک نقطه ضعف بزرگ نسبت به استقلال دارد و آن هم سمت چپ خط دفاعی‌اش است که مشکل دارد و جلوی ما کم خواهد آورد و در نهایت می‌بریم. ما هیچ حرفی جز بردن پرسپولیس در دربی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ شانسی برای برد پرسپولیس در دربی قائل نیستید، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و یکی از تیم‌های محبوب پایتخت است. خودم یکی از اولین استقلالی‌هایی بودم که فوت هادی نوروزی را تسلیت گفتم اما مجبوریم پرسپولیس را ببریم و نمی‌توانیم ملاحظه آنها را بکنیم که ببرند یا مساوی کنند. خارج از دربی، پرسپولیس برای ما قابل احترام است و امیدوارم بتوانند به زودی جای خالی نوروزی را پر کنند.

رخام با بیان اینکه هیجان مسابقه را دوست دارم، متذکر شد: یکی از مسائلی که ورزش‌های گروهی را دوست دارم به این دلیل است که حس رقابت و هیجان زیادی دارد. من بردن را دوست دارم. متولد مرداد هستم و مردادی‌ها بردن را دوست دارند و دوست دارم دربی را ببریم.

وی در پایان افزود:‌ جایگاه جدول نشان می‌دهد که می‌بریم. البته اصولا هر چیزی که باعث خوشحالی مردم شود را دوست دارم، حالا رقابت دربی هم باشد و مردم خوشحال شوند را دوست دارم چون شادی بعد از برد برای هواداران بسیار خوب و عالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز