خبرگزاری کار ایران

یک هفته دیگر به تمرینات بر می‌گردم؛

اومانا: استقلال در مسیر صعود ما قرار گرفته/ احساس کردم تیری به زانویم شلیک شد!

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۳۸

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: دربی بازی مهم و سختی است ولی استقلال در مسیر صعود ما قرار گرفته است و ما چاره‌ای جز ادامه بازی‌های خوب و کسب نتیجه نداریم.

به گزارش ایلنا، مایکل اومانا افزود: دربی، دیداری است که با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی حالا دربی در مسیر اهداف بزرگ تر تیم ما قرار گرفته و به همین دلیل فکر می‌کنم ما شرایط خوبی برای این بازی داریم.

مدافع کاستاریکایی ادامه داد: پرسپولیس روند خوبی پیدا کرده و من امیدوارم نتایج خوبی در بازی‌های بعدی بگیریم. خیلی خوشحال هستم شرایط برای ما تغییر کرد و اکنون شانس و اقبال خیلی‌خوبی داریم تا خود را در جدول بالا و بالاتر بکشیم. دربی هم بازی مهم و سختی است ولی ما می‌توانیم به برد برسیم و باز چند پله‌ای بالاتر برویم.

وی درباره تحلیل خود از تغییر روند نتیجه‌گیری پرسپولیس ادامه داد: گاهی شما همه کارهای لازم را انجام می‌دهید و خوب بازی می‌کنید ولی همه عوامل دیگر در کنار هم مانع می‌شود. ما چنین شرایطی داشتیم. لیگ را خوب شروع نکردیم. فشار زیاد بود ولی همه می‌دانستیم واقعیت تیم ما چیست و فقط می‌خواستیم به این واقعیت نزدیک شویم. البته هنوز تا نشان دادن این واقعیت فاصله داریم و باید چند هفته دیگر صبر کرد.

اومانا درباره دلیل و وضعیت آسیب‌دیدگی خود خاطرنشان کرد: در جریان یکی از تمرینات، روی یک چرخش احساس کردم تیری به زانویم شلیک شده ولی حالا بهتر هستم و احساس خوبی دارم. احتمالا یک هفته دیگر به تمرینات باز خواهم گشت تا برای بازی‌های آینده آماده شوم.

مدافع میانی سرخ‌پوشان درباره عدم دعوت به تیم ملی کشورش در ماه‌های اخیر به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: مربی تیم‌ملی ما عوض شده و او برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. من به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. بعد از حضور او، دعوت نشده‌ام و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی روی خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز