خبرگزاری کار ایران

انتخابات باید در موعد قانونی برگزار شود؛

صفایی: وزارت‌ورزش اجازه بی‌قانونی را به کسی ندهد/ انتخابات لغو شود شکایتم را دوباره به جریان می‌اندازم

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۸۰

رئیس پیشین فدراسیون تیروکمان معتقد است تغییر در انتخابات این فدراسیون توهین به نامزدها و شعور جامعه‌ ورزش است.

کریم صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره استعفای محمدعلی شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک برای ماندن در فدراسیون تیروکمان گفت: وی 2 سال است وزارت‌ورزش را سر کار گذاشته و این رفتار بازی با افکار عمومی و جامعه ورزش است که به نوعی توهین به نامزدهای انتخابات محسوب می‌شود.

صفایی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای افراد غیر ورزشی در وزارت‌ورزش از این فرد که هیچ‌ سابقه ورزشی هم ندارد و یک شبه و با شیوه‌های غیرمتعارف رئیس فدراسیون شد، حمایت می‌کنند ولی این افراد بدانند دوران آنها در ورزش به سر آمده و باید ورزش را به اهلش بسپارند.

وی تاکید کرد: بنده «جعلی‌بودن اساسنامه» فدراسیون را با جدیت پیگیری خواهم کرد. رئیس فعلی فدراسیون با استناد به همین اساسنامه 2 سال همه را سر کار گذاشت و با استناد به همین اساسنامه می‌گوید باید به مجمع استعفا بدهد نه وزارت‌ورزش.

رئیس سابق فدراسیون‌تیروکمان با تاکید بر اینکه وزارت‌ورزش باید بر رویه قانون‌گرایی خود محکم بایستد و انتخابات را در موعد مقرر برگزار کند، گفت: هرگونه تغییری در زمان انتخابات توهین به نامزهای انتخاباتی و شعور جامعه ورزش است و امیدوارم وزارت‌ورزش اجازه این بی‌قانونی را به کسی ندهد.

صفایی تصریح کرد: در صورتی که انتخابات روز 18 آبان و زمان تعیین‌شده از سوی وزارت‌ورزش برگزار نشود، رفتار ما نیز با افرادی که پشت‌پرده از این فرد حمایت می‌کنند، تغییر خواهد کرد. همین جا اعلام می‌کنم در صورتی که انتخابات برگزار نشود شکایتم از دادگاه عالی ورزش(CAS) را که به توصیه مسئولان وزارت‌ورزش متوقف کرده بودم مجددا به جریان خواهم انداخت و آن‌وقت حقایق بسیاری روشن خواهد شد و این‌گونه افراد دیگر نمی‌توانند جایی در ورزش داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز