خبرگزاری کار ایران

همه چیز در ۹۰ دقیقه رقم می خورد؛

نامجومطلق: دربی امسال جنجالی نمی‌شود/ فوت نوروزی روی این بازی تاثیر دارد

هافبک سابق استقلال گفت: دربی همیشه حساسیت‌ها و هیجانات خاص خودش را دارد.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌ها و هیجانات خاص خود را دارد اما خوشبختانه امسال مانور روی این بازی مثل سال‌های گذشته نبوده و کری و جنجال خاصی ندیده‌ایم. امیدوارم همین مسئله باعث شود شاهد یک دربی زیبا و تماشاگرپسند باشیم.

وی افزود: فکر می‌کنم درگذشت هادی نوروزی روی کم حاشیه‌شدن این بازی تاثیر داشته است. هادی را خدا رحمت کند و این غم و اندوهی که فوتبال‌ایران را فرا گرفته باعث خیر شده و باعث شده شاهد جنجال کمتری باشیم. خوشبختانه امسال حساسیت و جنجال خاصی روی دربی نیست و خیلی خوشحالم همه ورزشگاه‌ها از هادی نوروزی یاد می‌شود و ان‌شالله این دربی شاهد حضور غیابی نوروزی باشیم.

وی درباره شرایط استقلال در آستانه دربی گفت: استقلال تا قبل از بازی با سپاهان اصلا شرایط خوبی نداشت و بازی‌های خوبی به نمایش نمی‌گذاشت و خیلی از این تیم انتقاد می‌شد اما استقلال مقابل سپاهان متحول شد و دلیلش هم این بود که مظلومی روی اسم‌ها تکیه نکرد و جوان‌ها را به زمین فرستاد و روح تازه‌ای به تیم تزریق کرد و خیلی منظم و بابرنامه و جنگنده نشان دادند. استقلال مهره‌های خیلی خوبی دارد و می‌تواند در راستای موفقیت حرکت کند. امیدوارم مظلومی از این جوان‌ها بیشتر استفاده کند تا تیم با طراوت بیشتری بازی کند. اگر استقلال در دربی هم مثل بازی با سپاهان باشد کار برای پرسپولیس سخت می‌شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند و باید جایگاه بهتری در جدول با این فوتبالی که بازی می‌کند داشته باشد اما نتایج خوبی نگرفته است. این فوتبالی که پرسپولیس بازی می‌کند باعث می‌شود دربی زیبایی را شاهد باشیم.

نامجو مطلق در پایان گفت: اعتقادم این است که جایگاه 2 تیم در جدول و شرایط آنها قبل از بازی هیچ تاثیری در نتیجه دربی ندارد. خیلی مواقع تیمی که روی آن اصلا حساب نمی‌کردند برنده شده و به همین دلیل می‌گویم همان 90 دقیقه بازی مشخص می‌کند چه تیمی موفق می‌شود. همه چیز در همان 90 دقیقه رقم می‌خورد. خیلی خوشحالم استقلال مقابل سپاهان متحول شد و امیدوارم این تحول ادامه داشته باشد. خودم دوست دارم استقلال برنده دربی باشد.

کد خبر : ۳۱۷۴۶۹