خبرگزاری کار ایران

درباره کرار تصمیم نگرفته ام؛

مظلومی: استقلال با فوتبالی تماشاگرپسند برنده دربی می شود/ نباید دچار غرور شویم

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۴۸۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان نباید از برد مقابل سپاهان مغرور شویم، گفت: با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برنده دربی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: دربی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این مسابقه از مهم ترین بازی های دنیا به حساب می آید.

وی ادامه داد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاه ویژه ای به این مسابقه دارند؛ زیرا این بازی از پرتماشاگرترین مسابقات دنیا است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: امیدوارم فردا هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و قطعا ما برای حفظ صدر جدول به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با احترامی که برای مجموعه پرسپولیس قائل هستم؛ فردا استقلال با ارایه یک بازی زیبا و هجومی سه امتیاز را به حساب خود واریز می کند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره قهر جاسم کرار در آخرین تمرین استقلال، اظهار داشت: تا جایی که در توانم باشد از جاسم کرار حمایت می کنم، ولی با هر بازیکن بی نظم برخورد می شود؛ از بزرگترین تا کوچک ترین بازیکن و در این مورد تفاوتی وجود ندارد.

سرمربی استقلال تهران گفت: مشکلات مالی نیز که وجود دارد به نظم تیمی و به تمرینات مربوط نمی شود. بازیکنان دیگری نیز مشکل مالی داشتند ولی در تمرینات به طور منظم شرکت کردند.

مظلومی خاطرنشان کرد: من هنوز در مورد جاسم کرار تصمیمی نگرفته ام.

وی درباره غرور بازیکنان استقلال پس از برد برابر سپاهان تصریح کرد: بازی برابر سپاهان به تاریخ پیوست و ما توانستیم ببریم؛ بازیکنان بهتر می دانند که نباید دچار غرور شوند؛ توقع هواداران بیشتر شده است و تمام تلاش خود را می کنیم تا مانند بازی سپاهان نتیجه مطلوب را بگیریم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت گفت: به بازیکنان گفته ایم که تمام تمرکز خود را بر روی شهرآورد و حساسیت آن بگذارند؛ بچه ها با تمام وجود برای پیروزی در این بازی می جنگند و پرسپولیس هم بدنبال نتیجه خوب است و آنها هم برای برد می آیند.

مظلومی افزود: هر تیمی بتواند از لحظات استفاده کرده و دچار حاشیه ها نشود برنده است. ما برنامه ریزی کرده ایم که پیروز بیرون بیاییم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز