خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر یو پی‌سی‌ان؛

پیکان انتقام تیم‌ملی را از آرژانتینی‌ها گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۶۰۶

پیکان با گرفتن انتقام تیم‌ملی از آرژانتینی‌ها و شکست دادن قهرمان آمریکای‌جنوبی به کسب صدرنشینی گروه دوم رسید.

به گزارش ایلنا، پیکان در مصاف با یوپی سی ان آرژانتین در سه ست پیاپی با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد تا حریف سادکروزیو برزیل قهرمان نهمین دوره این مسابقات در مرحله نیمه نهایی شود .

نکته جالب آنکه هر دو تیم برای فرار از رویارویی با تیم پرستاره زنیت کازان روسیه، صدرنشین گروه اول این رقابت ها برای پیروزی به میدان آمدند.

پیکان و یوپی سی ان با همان ترکیب روز بازی با الاهلی قدم به دیدار هم گذاشتند و در نهایت این قهرمان باشگاه‌های آرژانتین بود که بدلیل بازی کم نقص پیکانی‌ها مجبور به تغییرات اجباری در ترکیب تیمش شد و آرموآ پاسور دوم خود براجکوویج را در انتهای بازی ست دوم جایگزین الکس جاکوبسن دانمارکی کرد .

این در حالی بود که اکبری تنها در دقایقی از ست دوم معنوی نژاد را به جای میرزاجانپور به میدان فرستاد و او نیز با فرصت شناسی نقشی مهم در شکست حریف در ست دوم داشت.

** ورمیگلیو تکنسین بزرگ

در تیم پیکان هر چند همه بازیکنان و بخصوص فائزی ، قایمی ، نیکولوف و غفور و حتی مرندی خوش درخشیدند ، اما در کسب این برد والرو ورمیگلیو نقشی منحصر به فرد داشت و همانند تکنیسن قهار با درک مناسب بازی هم بهترین پاس ها را داد و هم با زدن سرویس های موجی دردسر ساز باعث کلافگی دریافت کننده های حریف شد . او حتی در چند نوبت با توپگیری های خوب سالن را به تحسین خود واداشت .

** اجرای مو بموی فرامین اکبری در میدان

یکی از دلایل پیروزی درخشان و ناباورانه پیکانی ها اجرای مو بموی فرامین تاکتیکی پیمان اکبری از سوی بازیکنان در میدان بود .

از کار انداختن یوکوچف و تاحدودی الکسیف دو ملی پوش بلغاری با برنامه دفاعی حساب شده و رعایت اصل حمایت دفاع از مدافع و توپگیری مناسب در داخل میدان از جمله ویژگی های خوب بازیکنان بود .

زدن سرویس‌های پرشی محکم و موجی با اهداف تعریف شده و مشخص سهم پررنگی در تعویض پاسور دانمارکی و بهم ریختن برنامه های تاکتیکی یوپی سی ان داشت .

این در حالی بود که در پایان این مسابقه امیر غفور و الکسیف هر کدام با ۱۵ امتیاز پر ثمرترین بازیکنان میدان شدند و سامان فائزی نیز با ۱۳ امتیاز جزو پرکارترین بازیکنان زمین بود .

این دومین برد تاریخی پیکان پس از پیروزی سال ۲۰۱۰ این تیم در بازی رده بندی جام باشگاه های جهان در دوحه قطر بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز