خبرگزاری کار ایران

هادی دربی کنار ما بود؛

بازگویی خواب جالب محسن بنگر از نوروزی/نقل‌قول هانی از هادی برای تساوی دربی

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۲۴

مدافع پرسپولیس و هم اتاقی مرحوم نوروزی می‌گوید هادی دربی کنار ما بود. هانی دقیقه 85 از قول پدرش گفت نگران نباشید گل مساوی را می‌زنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن بنگر پس از تساوی در دربی 81 مقابل استقلال گفت: همین که رحمتی بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، نشان می‌دهد ما چقدر خوب بازی کردیم و به نظرم اگر مهدی نبود استقلال این مسابقه را با اختلاف چند گل می‌باخت.

بنگر درباره گلی که جابر انصاری به ثمر رساند، گفت: ما می‌دانستیم استقلال روی ارسال‌های خسرو حیدری برنامه دارد و در تمرینات روی این توپ‌ها خیلی کار کرده بودیم. در صحنه گل ما در یارگیری اشتباه کردیم و من یک لحظه بازیکن پشت سرم را ندیدم و بقیه بچه‌ها هم نتوانستند من را خبردار کنند و با بدشانسی این موقعیت به گل تبدیل شد. 

مدافع استقلال تصریح کرد: بعد از گل بازی کاملا در اختیار ما بود و استقلال در لاک دفاعی فرو رفت و این برای تیمی که صدرنشین لیگ است نمی‌تواند فاکتور مثبتی باشد و خوشحالم بالاخره دوندگی و فشار بی‌امان تیم ما در لحظات آخر نتیجه داد و توانستیم با زدن گل مساوی هواداران را خوشحال کنیم. 

وی یادآور شد: ما بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای  داریم که خوب فوتبال بازی می‌کنند و واقعا از بازی تیم لذت می‌بریم و احساس خستگی نمی‌کنیم. شاید به جرات بتوانم بگویم این بهترین پرسپولیس 3 - 4 سال اخیر است که در زمین بابرنامه و جنگنده بازی می‌کند و همه برای موفقیت تیم همدل هستند. 

هم اتاقی مرحوم نوروزی با بیان اینکه هنوز مرگ هادی را باور نکرده، گفت: من اغلب اردوها هم اتاقی هادی بودم و او واقعا از نظر اخلاقی و فنی یکی از بهترین‌های فوتبال ما بود که افسوس خیلی زود از بین ما رفت و دست زمانه او را گلچین کرد. همین چند روز پیش هادی به خوابم آمد و گفت جای من خوب است این‌قدر برای من گریه نکنید. 

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانی نظیر امیرحسین صادقی، رحمتی، برهانی و ... بعد از فوت هادی واقعا سنگ‌تمام گذاشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم، ادامه داد: بعد از بازی همسر هادی با من تماس گرفت و گفت من مطمئن بودم بازی مساوی می‌شود چون دقیقه 85 هانی به ما گفت بابام کنار گوشم گفت پسرم نگران نباش پرسپولیس گل مساوی را می‌زند. من مطمئنم هادی این بازی کنار ما بود و خداراشکر می‌کنم روح او هم خوشحال است.

وی در بخش پایانی سخنان خود در شبکه‌ورزش گفت: من و تمام بازیکنان پرسپولیس حاضریم تا نیم فصل ریالی از باشگاه دریافت نکنیم اما حق و حقوق هادی نوروزی به طور کامل به خانواده او پرداخت شود تا حداقل خانواده هادی با شرایط خوبی زندگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز